Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1209 ggr
Limin
0

Colin 7 månader

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste få visa lite nya bilder på vår "lille" Colin (S*Itchy Koo Colin Murphy, a 03 21) som nu är 7 månader gammal.

Så titta och njut… Flört

Har nu anmält Colin till sin första utställning… ska bli så spännande både för mig och honom, då det blir premiär för oss båda Skrattande

Bilderna är tagna i går ute på vår baksida…

Limin
0

En till bild..

Limin
0

Och ännu en bild… Flört

Limin
0

Och en sista bild… Skrattande

Fyrpihls
0

Åh så fin. Där kan man snacka om symmetriskt V… jättefin kille

Silvertrasans
0

Jätte fin kille!!KyssKyss

Limin
0

#4: Tack snälla du!! Ja, han har ett riktigt symmetriskt V Flört Ska bli så spännande att få ställa ut honom…. jag hoppas att det ska gå bra. Men nervöst är det… Flört

Limin
0

#5: Tack! Ja, han är jättefin vår "lille" Colin Kyss

Norrtassens
0

Han är superfin KyssTungan ute

Vilken utställning har du anmält honom till?

Själv har jag anmält till utställningen i Umeå på söndagen och till Piteå, på söndagen.

Sedan ska jag anmäla mej till utställningarna i Luleå…en dag per utställning. Skulle vara kul att träffas Skrattande

sofiaochyodas
0

SuperFIN!! Verkligen! Det enda jag skulle vilja ge honom är lite mer blå ögon men annars sååå fin! Lycka till!

Limin
0

#8: Tack!! Jag hade tänkt ställa ut honom i Umeå, men har fått annat inbokat. Men det blir Piteå på söndagen… så då kan vi träffas Skrattande Sen blir det utställningen som Cool Cats har (dvs. min kattklubb) och ev. även den som NOS ska ha. Vet ej om det blir en eller två dagar då… men då kan vi också träffas Skrattande

Om man ställer ut en dag… vilken dag är då bäst enligt dig?

Limin
0

#9: Tack! Jag blir så glad att ni gillar honom. Ja, han har inte den bästa ögonfärgen. Färgen ser sämre ut på bilderna än vad den är i verkligheten .. det har väl med ljuset att göra. Men, han har haft bättre ögonfärg då han var yngre så jag hoppas att den kommer tillbaka. Färgen kommer inte att bli "perfekt" men jag hoppas att den blir något bättre. Det är bara att vänta och se Flört

Rosino
0

Jättefin ung kille!

Lycka till på utställningen, jag litar på at vi får höra rapport sen hur det gått!

Norrtassens
0

#10 Det ska inte spela någon roll vilken dag man ställer ut. Varför jag väljer söndagar är för att utställningarna brukar kunna sluta lite tidigare då…långväga domare kan ha bråttom hem på söndagen Skrattande

Jag har oxå tänkt att gå över till Cool Cats…men hann betala inbetalningsavgiften till NOS innan jag kom på det Obestämd. Ska nog flytta över dit vid årsskiftet….kanske….tycker du att det är en bra kattklubb?

Vad kul, då ses vi ju i alla fall i Piteå (om jag kommer med) har precis skickat iväg anmälan…kanske jag var lite sent ute Obestämd, då hade jag i så fall tänkt ta med mej endast Zack….pga avelsgodkännande, samt mina tre barn…så det lär bli livat i luckan Skrattande

ItchyKoo
0

Så fina bilder och så fint han utvecklas Anki, jätteroligt att se!! Och vilken härlig päls han har, mmmmmums Glad Ska bli så roligt att träffa er båda på utställning sedan, jag längtar!!

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

ItchyKoo
0

Måste visa en bild på brorsan Austin också, hoppas du inte tycker att jag stjäl tråden nu Anki Flört

Förresten, de är bara 7 månader, imorgon för att vara exakt Flört

Hanna Tjärnström

www.itchykoo.se

Christelle
0

Verkligen en snygging :), lycka till på utställningarna :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Limin
0

#14 & 15: Tack Hanna! Ja, han utvecklas som bara den. Och han har fått en rejäl päls… och det verkar komma mer Flört Jag håller med om att det ska bli så roligt att träffas Skrattande Jag känner mig trygg då jag vet att jag har dig på utställningen som stöd.

Inte själ du tråden… Austin är så snygg!! Två snygga bröder Skrattande

Ja, klart de är 7 månader… jag har räknat veckor rakt av och då är de 7.5 månad Flört

Denna kommentar har tagits bort.
Limin
0

# 12 & 16: Tack!! Ja, ni ska få rapport om hur det går för mig och Colin Skrattande

Limin
0

#13: Ok, då har jag också fattat det rätt att det kan gå lite snabbare på söndagen Flört

Jag är så nöjd med Cool Cats… de har spännande planer framöver, de är engagerade, nytänkande och har bra rabatter. Jag var för någon helg sen på en föreläsning om kattutställning för nybörjare/domarassistent… en jättebra föreläsning som även var gratis.  Så, jag känner att denna klubb passar mig perfekt och så finns den i stan Flört 

Hoppas att du kommer med till Piteå… jag betalade in första dagen, så jag hoppas att jag kommer med. Vore jätteroligt att få träffa dig där.

Wonderdolls
0

Jätte fin kille!!Kyss

Heros
0

Otroligt läcker ragdoll de har kommit långt uppe i Norrland med tabby varianten, stort Grattis till er uppe i Norr och till lycklig ägare..

/Åsa

FunHouse
0

Jag tycker också de är underbara!!!!!!!!!!!!Kyss.

Jag tror det kommer gå jättebra på utställningen.

Lycka till

Ac

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Helona
0

Oj då! Här har hänt mycket! Vilken snygging man har blivit Flört.

Håller tummarna,när ni ska på utställning.

#15 Grattis Hanna,till snygga avkommor. Du är en av uppfödarna jag gärna tittar in hos. Om inte annat,så för att njuta av Belle Flört

Åsa

Limin
0

#21, 22, 23 & 24: Tack snälla ni för de fina orden om Colin Skrattande Och jag kan bara hålla med att Hanna har fått snygga avkommor och det lär bli fler framöver Flört 

Jag hoppas också att det ska gå bra för Colin på hans kommande utställningar… det ska bli så spännande. Han är en underbar kille som bara blir snyggare och snyggare Kyss

Bevingad
0

Han är verkligen jättefin o vilken härlig päls han har fått! MUMS vilken kille!

Lycka till på utställningen, det kommer säkert gå jättebra!

Limin
0

#26: Tack! Ja, han har fått en enorm päls och mer lär det bli. Både hans mamma och pappa är välpälsade och hans pappa har även en enorm svans. Har aldrig sett en så lurvig svans som hans far… så Colin har lite att brås på Flört

ItchyKoo
0

Tack alla för fina ord :-) Sedan vill jag säga att jag är så GLAD över att jag har hittat så bra hem till de här två killarna (och alla andra avkommor också för den delen), det är underbart att se hur mycket omsorg och uppmärksamhet de får! Tack Anki och Mia för det :-)

Hanna Tjärnström

www.itchykoo.se

Missan-Mjau
0

Vilken Snygging Kyss Colin är Anki.

Lycka till!!! på utställningarna framöver i sommar.

Vi kommer att hålla alla tummar och tassar vi kan för er.

Synd att vi bor så långt ifrån varandra, skulle vara roligt att se Colin i

verkligheten Flört 

/Mia

Ps. Austin hälsar Mjau till brossan Colin.

Missan-Mjau
0

#28  TACK själv Hanna!!!!

För värdens ljuvligaste lille kille (Austin)

Är såååå super nöjd och glad för min lille prinsGlad

Men så har du ju sååååå vackra katter självFlört

Så det kan ju inte bli annat än vackra kattungar

Kram på dig Mia

Trasan08
0

Åh vilken snygging alltså.. en riktig läckerbit! Han blir ju bara finare o finare.. hur nu det är möjligt ?!?! Ursöt snygging.. KyssKyss

Lycka till på utställningarna! Synd att ni bor så långt bort, hade varit kul att gå och heja på honom nån gång.

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Ragstars
0

Han er en riktig snygging!!!Kyss

Limin
0

#28: Ja, du Hanna… jag är så GLAD att Colin fick bli vår kille Skrattande För han är så fin och världens mysigaste kille… vi kunde inte ha fått någon bättre.

Limin
0

#29: Tack Mia! Ja, det hade varit så roligt att få träffa Austin igen… det är ett tag sen sist dvs. då han var 7 veckor Flört

Colin skickar en stor kram till brossan Kyss

Limin
0

# 31: Tack! Ja, han snygg vår lille Colin, jag håller med dig Flört Ja, jag förstår inte heller hur han kan bli finare och finare… men det blir han Skrattande Ibland är det synd att man bor uppe i norr dvs. långt till de mesta… men det går ju för dig att komma upp på någon uställning Flört

#32: Tack!!

janesmatte
0

lycka till med sötnosen

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Fyrpihls
0

åh en sån ljuvligt snygg pojke… Stort lycka till!!Kyss

Limin
0

#36 & 37: Tack!! Ja, visst är han fin Skrattande

Trasan08
0

Hur mycket väger syggingen Colin ?

Jag är så nyfiken, då han nästan är lika gammal som vår Chubby.. som blev 7 mån den 3/6. Vår kille väger drygt 4.6kg.

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Limin
0

#39: Jag återkommer med lite nya viktuppgifter… ska väga honom sen :-)

Är det inte dags för lite nya bilder på bilder på dina raggisar här på forumet ;-)

Trasan08
0

#40 Väntar med spänning Skrattande

Jo det är tunnsått med bilder på mina "bebisar", men hoppas få till några snart att visa upp här inne.

Ha en skön söndag och pussa Colin från mig

Vi har kattungar!

Limin
0

#41: Nu har jag vägt honom och han väger lite drygt 4.7 kg.

Väntar med spänning på lite nya bilder på dina "bebisar" Skrattande