Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 02-allmänt-ragdollsnack
Läst 807 ggr
Evenstars
0

S*Evenstar's hemsida är online igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla ragdollvänner!

Flera av er har märkt och saknat vår hemsida. Många vet också att den drabbades av ett sabotage i form av ett virus.

Nu är den svenska sidan till stor del återskapad. Vi kommer att arbeta vidare med sidorna. Säkerhetshålet som virus använde som passage in på sidan är hittat och igentäppt!!

http://www.evenstars.se/

Välkomna nya som gamla ragdollvänner! Glad

Christina och Jonas Igasto

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Tillemoras
0

Hej hej! Tråkigt med virus. Nu har jag varit inne och kikat på sidan och vill först gratulera till ALLA kattungar, kul!

Upptäckte ett fel, när jag skulle klicka på parningarna och antal kattungar så kom jag bara till Pamelas kull ej till Grace. Klickade jag på Grace kull så kom jag till Pamelas. Hoppas du förstår vad jag menarFlört

Glad midsommar!

/ Maria

NorthernPearls
0

Super fin hemsida vännen

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Christelle
0

Va kul att man kan gå in på din hemsida igen :)! Va ju faktiskt en av mina favvo sidor som jag kollar på så ofta jag kan :). Kul att få följa dina söta missar :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Rosino
0

Kul att sidan fungerar igen!

Ska bli intressant att följa kullarna.

Christelle
0

Kollade på Pamela och Emperiors kattungar nu. ÅÅ va söta dom är :). Ska du behålla någon tro?

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Evenstars
0

#1 Tack för dina gratulationer.

Jättesnällt att upplysa om saker som är fel,  men jag hittar inte felet Obestämd. Förstod inte "parningarna och antal kattungar". Jag vet inte att jag nån länk med "antal kattungar".

Visa gärna Glad

Kul att ni uppskattar den…det är så skönt att den är uppe igen!

S*Evenstar's

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)

Christina

gottnerivers
0

Kul nu ska jag gå in och titta på dina kattungarGlad

Rosino
0

#1 och #6

Jag antar att hon menar länkarna från första sidan (nyheter) till Grace' och Pamelas kattungar. Bägge länkarna går ju till samma sida, men om man inte tänker på att scrolla nedåt så ser det ut som om man kommer till Pamelas kattungar då man klickar på länken till Grace' kattungar.

ItchyKoo
0

Vad skönt att ni har fixat sidan nu, vilket jobb det måste ha varit! Men jag förstår inte vad som hade hänt egentligen, och hur? Kan alla hemsidor drabbas av virus på detta sätt eller är det något speciellt med eran? Säkert en jättedum fråga men det bjuder jag på Flört

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Evenstars
0

#8 Aha så kan det vara Glad, tack! Ja det är lite lurigt att man måste skrolla…hoppas att #1 hittar rätt trots detta.

#9 Inte alls dum fråga och svaret är "ja". Faktum är att jag väntat på denna "faktiskt" smarta fråga. Glad

De flesta sidor är inte skrivskyddade vilket innebär att vem som helst skulle kunna skriva in ett virus på en hemsida. Nu är vår uppbyggt med något som kallas php-filer + html-filer och de flesta av era här på forumet är endast uppbyggda med html-filer. Det virus vi drabbades av använde php-filerna för att komma "in" och sen spreds sig viruset till alla skrivbara filer på hela sajten. Ett annat virus kan sikta in sig på att angripa html-filer direkt och då drabbas alla websidor som inte manuellt skrivskyddat sina filer. Default (vad heter det nu då på svenska?? Glad) är alla filer på en html-sida öppna för alla att skriva till. Det enda de behöver göra är att hacka ditt användarnamn och passw. Det kan ta under en sekund att göra om man vill det.

S*Evenstar's

Christina

ItchyKoo
0

#10  Jaså det var en smart fråga, vad skönt! Flört 

Tack för din förklaring, men då måste jag fråga en sak till: Viruset sabbar alltså även hemsidan som du har lokalt på datorn, inte bara det du har skickat upp på webben? Vilket elände, jag hoppas att det är ovanligt att man drabbas av detta…

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Snowdollz
0

Kul att man kan gå in på hemsidan igen! Det måste ha krävts en hel del jobb.

Vilka söta små bebbar! Kyss

Wonderdolls
0

YIPIII!!! Äntligen!!!! Synd den där med virus!!!

kram

Mili

Mariamores
0

Äntligen!! Tycker att den är en av de snyggaste jag sett och har saknat att kunna ta en liten kvällssurf.

KraMaria

Vi har kattungar!

Min hemsida

Yataz
0

Kul att hemsidan ligger ute igen!
Var genast in och kikade på lite Emperior-barn Flört
Ska bli kul att följa kattungarnas utveckling på hemsidan.
De två kullar du har nu tror jag är mycket bra kombinationer.

Kram Martina

Yataz

Trasan08
0

Vad skönt att ni är uppe o rullar igen! Har saknat er sida, och varit såå nyfiken på kattungarna. Vilka gobitar ni har.  Det måste vara underbart med alla småttingar, tänk att få se dom rasa runt när de är lite större.

Lycka till och ha en skön midsommar!

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge