Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 676 ggr
Evenstars
0

Vårt sommaralbum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas att alla hade en riktigt mysig midsommar. Det hade vi och för de nyfikna kan ni kolla bloggen. Flört

Vi bor ju vid havet och det dröjer ju alltid lite innan vi får den riktiga sommarvärmen, men nu är den här!! Glad

Jag har gjort ett Evenstars sommaralbum och lagt ut, kika gärna där och se hur härlig frukost vi hade i morse:

http://www.evenstars.se/SummerpartyatEvenstars/summermorningattheevenstarscatteryduringbreakfast.html

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Limin
0

Superfina bilder på superfina katter. Vilken fin uteplats för er och katterna Skrattande

Sar1
0

Underbart!Glad

janesmatte
0

underbart Glad

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

NorthernPearls
0

underbart

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Wonderdolls
0

Underbara bilder!!!Kyss

kram

Mili

Miggy
0

Jättefina bilder!! Jag undrar vad det är för slags nät ni har? Vi har ett transparent plast-kattnät som Dexter älskar att bita sönder, är stora hål överallt Skrikandes är på jakt efter nåt superhållbart att näta in balkongen med.

dara
0

vilket underbart tällt ni köpt, vart har ni hittat ett sådant?

bebble
0

Vad mysigt ni har det

kram

Evenstars
0

Tack alla!

# 6 Vi har köpt något som kallas mink-nät. Det är 19mm x 19mm rutnät som är både snyggt och praktiskt. Fick tips av en annan vän.

# 7 Ja visst är tältet gulligt och så roligt. Jag hittade det på Mias Lustgård här i Umeå. Finns både som borg och som princess-slott. Det är tänkt till människobarn, misstänker jag, men jag föll direkt för det till mina kattungar och stora katter.

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Christelle
0

Va gulliga och mysiga bilder :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/