Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 817 ggr
dara
0

ny hemsida hos mig

här är min nya hemsida som jag håller på att bygga upp.

är det någonting som skulle kunna göras bättre eller annat som är bra?

annars, vad tycks?

http://hem.bredband.net/clegind/index.html

Wonderdolls
0

Jätte fin!! Stilren design!Glad

Trasan08
0

Jättefin sida! Jag gillar när det är överskådligt och lättnavigerat. Bra jobbat Flört

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

FruPiggelin
0

Superfin design. Även om det var under uppbyggnad, så jag antar att Du även vill ha synpunkter av annat slag för att kunna förbättra;

-versal efter punkt…

-"dommare" stavas med ett M; domare.

Vill också ha en hemsida =o)

dara
0

tack så mycket allihopa.

#3 oj, tack så mycket, precis sådant som kan vara bra att komentera så jag kan fixa det bra.

någonting annat som kan bliva bättre?

(en sak jag själv är medveten om är att jag måste ta bilder som i alla fall ger safir en aning rättvisa)

dara
0

putt

Fyrpihls
0

Jag tycker också den var jättebra… Enkel och tydlig och inte för gjyttrig… stilren… kort och gott… BRA!!

Fyrpihls
0

PS.. Kika in på min också om du vill…

www.fyrpihls.se Skrattande

Evenstars
0

Åååå vad roligt Caroline!! Skrattande Nu får du chans att visa upp din tjejer! Jättesnyggt!

Kram Kicki

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

dara
0

#7 tack så mycket.

#8  jo jag tyckte det skulle varalite roligt samtidigt som jag tänkta att det var bra att ha en hemsida att hänvisa folk till om dom ville se kattungarna eller undrade någonting. någonting du tycker skulle bliva bättre om man ändrade någonting

janesmatte
0

super fin

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

dara
0

tack

har lagt till nheter och ndrat bakgrundsfärg på den längst ut.