OBS! Skratt-tävlingen!
**Tyvärr visade det sig att det förekom fusk i den tidigare omröstningen så därför skapas det nu en ny omröstning med nya regler!
**
Otroligt att man ska behöva sjunka så lågt för en simpel tävling tycker jag..Om det visar sig att det fortsättningsvis förekommer fusk kommer det resultera i att enbart en jury får rösta för att utse vinnaren eller så har vi inga tävlingar alls. Det är upp till er som röstar!
Men nu försöker vi igen med de 8 bidrag som juryn valt ut. De nominerade bilderna läggs ut här nedan och istället för en vanlig omröstning så skriver ni vilken bild ni väljer att rösta på i ett vanligt inlägg här nedan. Vill ni av någon anledning hålla er röst anonym går det också bra att skicka mig ett PM med er röst.
Reglerna är följande:
1. Lägg er röst genom att skriva ett vanligt inlägg eller sänd ett PM till mig. (exempelvis #1, #2 eller #3 osv…)
2. Ni får bara rösta på ett bidrag, självklart inte på er egen bild!
3. Man måste vara medlem på Ragdoll iFokus och ha sin personliga sajt aktiverad med en presentation.
Bryter man mot reglerna så kommer inte denna röst att räknas. Har ni frågor är jag tacksam om detta sker via PM och inte direkt i tråden.
Rösta nu på nytt fram till 30/6!
Martina
Tillägg 090626: Vill bara klargöra att detta fuskande är under utredning och jag har alltså inte med detta inlägg pekat ut någon som fuskare. Det enda jag idag vet är att det förekommit fusk. /Martina
Yataz

Jag röstar på nr 7 :) Tycker den var rolig
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Jag röstar på nr 7
http://www.svidjas.se

Jag röstar på bild nr. 7
Åsa
Nr 7 
Jag röstar på bidrag nr 7
//Lotta
Jag röstar på nr 1
Lotta
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Jag röster då återigen på bidrag nr 7 - ljuvlig och det bubblar i kroppen av skratt varje gång jag ser den! underbar bild! *S*
// Carro
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Röstar på bidrag nr 7. Urmysig bild.
/Karina
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Jeg stemmer fortsatt på NR. 7 Gode bollekinn og et opriktig smil.
Fantastisk bilde.
Jag röstar på bidrag nummer 7.
Jag röstar återigen på nr 7.

No.7

ok röstar igen då på bidrag 7
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Håller med om nr 7! 
---------------------------------------------------------------------------
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
---------------------------------------------------------------------------
Japp nr 7 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

Jag röstar på bidrag nr 7 
Mia
#7 är helt klart bäst enligt min åsikt, haha h*n ser verkligen ut som att h*n håller sig för skratt utam framgång hihi

jag röstar på nr 1 verkligen fångat i rätt ögonblick… =)
Observera att det är sista dagen för röstning idag!!
Martina
Yataz
Röstningen är nu avslutad och denna tråd är låst!
Jag återkommer med resultatet 
Martina
Yataz