Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 744 ggr
Tillemoras
0

Väntar kattungar på hemsida?

Hur tidigt lägger ni ut på eran hemsida att det väntas kattungar?

Tidigare har jag lagt ut efter att jag har sett tydliga hallon men efter att ha hört om skendräktiga katter så kanske det är bäst att vänta tills kattungarna är födda?

Fyrpihls
0

Äh, jag brukar skriva det så fort jag TROR att nån är dräktig… Det är väl inte hela världen om man får ändra sen och skriva att Hoppsan, vi blev visst lurade här.. det bidde inge..

vad bidde det då då??? Det bidde bara ingenting… Nej men skämt åsido…Skriv att hon är dräktig vettja…

Yataz
0

Jag brukar skriva att honan i fråga förmodligen är dräktig om jag inte är riktigt säker. Då har man ju liksom varken sagt bu eller bä Flört

Martina

Yataz

raggorgeous
0

Jag skrev också nånting i stil med att det ser ut som om hon är dräktig… som Unni skrev - det är  ju inte hela världen om man sedan får ändra det.. *s* är ju trots allt levande varelser vi avlar på så vad som helst kan ju hända! Även efter att vi konstaterat att de ÄR dräktiga..

Så njut av hallontuttarna och skriv in det säger jag :)

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

kickiz
0

Jag brukar skriva att " är parad och kattungar väntas v ?? om det har tagit sig" eller är förmodligen dräktig och kattungar väntas v ??

Sedan kan allt hända, är skendräktig eller att man har misstagit sig, sådant händer.

/Kicki

Denna kommentar har tagits bort.
Tillemoras
0

Ni är så klokaGlad Eftersom jag aldrig kan hålla mig så skriver jag in det i dag med orden förhoppningsvis el dyl!

NorthernPearls
0

Jag brukar skriva att nu är de parade och går allt enligt planerna så har vi kattungar de å de datumetSkrattande

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.