Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1033 ggr
Bevingad
0

Några nya bilder på Vinnie

Var ett litet tag sen nu även om det blir bilder ganska ofta men kan helt enkelt inte låta bli. däremot har jag varit lite dålig på att vara inne o läsa och skriva på forumet på sistone Glad

Christelle
0

Vacker :)!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

janesmatte
0

så fina bilder ligger alla ragdolls så där snällt

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Wonderdolls
0

Vacker tjej!!KyssFina bilder också!!!

Helona
0

Hej Vinnie! Vad kul att få se lite nya bilder på dej. Jag gillar ju verkligen dej,som du vet.

Bli nu inte sur,men jag har upptäckt att du har en bror,som jag blev himla förtjust i Skäms

Kan du inte be matte lägga ut ett av de där korten på er två tillsammans? Ni är bara för söta på dem. Coonisar och Raggisar,det är livet det! Flört

Åsa

Rosino
0

KyssKyssKyss

Bevingad
0

#4 Tack så mycket! Jag antar att du menar "brorsan" Buffe som är Maine coon. då Vinnie bara hade två systrar i riktiga syskonskaran. Eller numera har hon massa ragdoll halvbröder på både mammas o pappas sida.

Här kommer ett par bilder på Vinnie o Buffe som önskat Glad

Skickar med denna också, när Buffe håller i sin tös så hon inte ska glida av stolen Flört

Jag har ju en blogg där jag skriver om båda kissarna om du inte sett det:

http://nosbuffaren.blogspot.com Där det finns mycket bilder på båda.

Helona
0

Ja,det var de korten jag menade!! Jag var inne på din blogg,och såg dem. Tänkte bara,att ALLA måste få se dem!Flört

Vilka läckra kort! Buffe är ju bara för söt….oxå. Nu ska vi träna på att posera här hemmaSkrattande.

Grattis till två superfina kissar!

Åsa

janesmatte
0

#6 dem två tillsammans är världens sötaste syskon Kyss

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Bevingad
0

Tack för alla gulliga kommentarer! Kyss

skyhighs
0

Hej Sandra!

Jag blir lika glad varje gång jag ser nya bilder på Vinnie, härligt uttryck.

Kram Susan

Fyrpihls
0

Åh så fina de är….

Lottis-Gottis
0

Vad fina kissar…..Glad

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss