Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett12-om-forumet
Läst 864 ggr
Yataz
0

Angående tävlingar

Som det ser ut nu så kommer vi inte ha fototävlingar längre här på forumet. Anledningen till detta är att det känns tråkigt när det förekommer fusk och man får klagomål m.m. Tävlingarna var menat som något kul…

Istället kommer jag nu lägga vikt på att skriva nya artiklar och ta upp viktiga frågor här istället och hoppas att det blir uppskattat.

Som avslutning vill jag bara visa vinnarna i de tidigare fototävlingarna.
Grattis till er!

Vinnare i Skratt-tävlingen (09-07-04)
bebble
Skratt
Vinst: iFokus PLUS-medlemskap (sponsrat av Sajtvärd)

**
Vinnare i "Årets Påsk-kyckling"** (09-04-09)
bocelies
påsktävling 09
Vinst: Ett litet påskägg med gott (Sponsrat av Sajtvärd)

Vinnare i "Höstmys med Ragdoll" (08-11-01)
Cheeserica

Vinst: 2 st biobiljetter (sponsrat av iFokus)

Yataz

Lottis-Gottis
0

Vad synd Rynkar på näsan Tyckr det verkade skoj med dem.

Men alltid sabbas det av några, tyvärr

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Rosino
0

Verkligen synd att det ska vara så blodigt allvar att man måste fuska Rynkar på näsan

/ Lena

Trasan08
0

Fy vad trist! Jag fattar inte hur man kan fuska eller klaga.. helt sjukt. De måste ha ett riktigt tråkigt och innehållslöst liv..

Tack i alla fall alla ni som skickat in bilder för att försköna dagen för oss andra.

Trevlig sommar allihop

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

FunHouse
0

suck, vad löjligt att fuska.

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Limin
0

Vad trist…. jag som gillar fototävlingar…

Wonderdolls
0

Vad synd!!! Tyckte att det vad kul att se andras bilder och få lite ideer och inspiration!Rynkar på näsan

dara
0

va tråkigt, och meningslöst att fuska…och hur fasen lyckas men fuska på en sådan… blä, jag som älskade tex påsktävlingenKyss

Yxskaft
0

Hur fuskar man? :S Tar någon annans bild och skickar in?

kitcat
0

Tråkigt! Undrar också hur sjutton man "fuskar"..? Man kan ju undra hur nyttigt det här forumet är egentligen, det verkar bara som att det för med sig oreda…

Yataz
0

Man kan fuska genom att skapa en mängd användarnamn och sedan rösta på den bild man vill ska vinna på alla användarnamnen…vet inte hur man orkar lägga den energin, men vissa orkar visst det….

Observera att jag inte hänger ut någon särskild person för fuskandet…det är fortfarande under utredning.

Martina

Yataz

janesmatte
0

så synd hur har de fuskat?

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

dara
0

shit vilket engasjemang för lite onödigt fusk… tråkigt

Tillemoras
0

Jättertråkigt. Det är så kul med fototävlingar trots att mina bilder inte fick en enda röst ;)

Yataz
0

#11 Läs mitt inlägg i #10

Martina

Yataz

FunHouse
0

#10 Jag skrattar ihjäl migFoten i munnen Den eller dom personerna som orkar lägga kraft och energi på att fuska och tycker det är så viktigt har nog väldigt lite att göra *garv*.

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

janesmatte
0

aha såg inte din text i inlägg 10 tack Martina nu vet jag hur de har lyckats

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Singo-Torpet
0

trodde inte man kunnde rega mer en ett "konto" per/person nr… att man orkar och varför..

Fyrpihls
0

Jag är inte ett dugg snopen…

Det sitter massor av bittra xxx och läser i det här forumet… letar fel på andra och har tid att sprida dynga om andra… De har säkert tid att skaffa fler "alias" också, att kunna använda till att fuska med och till att "trackassera" andra enskilda individer.

Och OM nån gör ett misstag, Vilket ALLA gör ibland, så kan man inte släppa det utan måste luska vidare, försöka hitta fel och brister och kanske t.om gå så långt att man smutskastar den utvalda individen bara på ren jävelskap.

Som tur är så segrar alltid sanningen och det är oftast den som gräver gropen som själv faller däri…
Antagligen gör man så mycket fel själv så att man måste rikta uppmärksamheten mot nån annan. Man har antagligen inget eget liv….

Jag tycker uppriktigt väldigt synd om dom här människorna… De har ju stora problem med sin egen självkänsla och sin förmåga till rak kommunikation…

Så ett råd till dom… sök psykologhjälp!!

zabelle
0

Vad har hänt med detta forum? Har det förvandlats till en plats för "inbördes beundran" bland uppfödare eller är det fortfarande en sajt för alla ?

Jag är säkert inte den enda här som inte har uppfödning utan "bara" sällskapskatter. Man behöver inte ha mindre kundskap för att man valt bort utställningar och uppfödning… men snar vågar man inte skirva nåt härinne och det är lite synd tycker jag. 

Så även om jag inte är så aktiv här har jag uppskattat att få lite fina bilder att titta på eller kanske lägga in en bild själv när man haft tur och lyckats med kameran. Så för egen del tycker jag att det är jättesynd om fototävlingarna läggs ner. Det är en chans för alla att visa sina älsklingar, även om alla kanske inte är perfekta i utsällningssyfte… för oss sällskapskattsägare spelar det inte så stor roll om V-et sitter på exakt rätt ställe eller om det är rätt "tippnig" på öronen… Vi älskar våra katter som de är och sätter mer värde på personlighet.

Zabelle   

FunHouse
0

Jag håller med #19, det är kul med roliga bilder på våra älskade familjemedlemmar. Forumet ska vara en plats både där man kan skicka in bilder för kritik och bilder för att de är roliga, söta, vackra, tokiga m. m.

Det ska vara en plats för både uppfödare och sällskapsköpare naturligtvis.

En plats att prata om våra kära djur och ha trevligt tillsammans, hjälpa och stötta när vi har svårigheter och frågor.

Utan fusk, utan påhopp.

Kan vi hitta tillbaka dit? Ja, det tror jag faktiskt.

Vi behöver alla lite semester nu, sen skärper vi till oss..

Kram och vila nu ut er.

AnnaCarin

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se