Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 837 ggr
Christelle
0

Är detta forum förstört?

Så många tråkigheter har på senaste tid hänt i detta forum. Så som fusk på tävlingar och personer som lämnar detta forum. Vad ska vi göra åt detta? Vi måste skaffa en godare stämning och försöka göra detta forum bättre för oss alla. Jag har fått många goda råd och trevlig och intressant läsning på detta forum. Men snart vågar man vell aldrig fråga eller berätta om någon fundering eller något som hänt, eftersom det då förvrängs eller att det börjar skitsnackas.
Jag hoppas att forumet går mot en ljusare framtid, annars kommer nog jag och fler med mig lämna detta forum.
Tack till dom trevliga människorna som ställt upp på mig och givit mig goda råd på vägen! Det uppskattas verkligen! Ni vet vilka ni är och ni ska va stolta över att ni inte snackar skit och verkligen ställer upp på andra.

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Yataz
0

Nej då forumet är inte förstört..
Ibland kan det helt enkelt bli så här när folk inte kan komma överens.
Det vi dock skulle kunna komma överens om är att vi håller personliga konflikter utanför detta forum. På så sätt behöver ju inte alla bli indragna i det som egentligen handlar om några få.

Självklart ska ni fortsätta skriva och fråga precis som tidigare.
så stanna kvar och lämna inte forumet pga att vissa inte kan hålla sams.

Martina

Yataz

Trasan08
0

Tror inte att detta är unikt för just detta forum. Rötägg finns alltid tyvärr. Och alla kan inte tycka lika, det är ju svårt att skriva så alla "nyanser" kommer fram, och ofta blir det då "hårt" i andras ögon.

Jag själv har lärt mig massor och även fått råd o stöd när jag behövt det. Tycker det fortfarande är ett högintressant forum och kollar inläggen flera ggr dagligen.. Ja.. jag tillhör kategorin sjukskrivna.. haha.. har dvs mycket tid att spendera framför datorn om jag så vill.

Karina

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

elyse
0

Jag tycker då inte det och jag har nyligen lämnat ett forum just p.g.a. att jag inte tyckte att stämningen var OK då vissa personer bara förstörde. Jag skriver kanske inte så ofta här, men jag läser inlägg varje dag.

::Elyse::

Christelle
0

#1 Det tycker jag låter som ett superbra förslag!

#2 och #3Jag tycker verkligen om detta forum och jag kollar det flera gånger dagligen och hoppas att stämningen här inte blir sämre.

Det finns ju många trevliga människor och uppfödare här!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

zabelle
0

Det finns så många kunniga, duktiga människor härinne som delar med sig av sina erfarenheter och kommer med goda råd.

#0 Håller med dig om att vi får eftersträva att hålla en god stämning härinne så att alla känner sig "hemma" här och vill/vågar dela med sig av åsikter och synpunkter.

Zabelle   

Lottis-Gottis
0

Synd att det har blivit sån här stämning. Jag är hellycklig över detta forum, då man får massor med tips och vice versa.

Jag är inne flera ggr per dag och läser och tasar runt lite överallt men glömmer tyvärr at lämna tassavtryck i era gästböcker.

Håller med alla som tycker att vi borde bete oss som vuxna människor och sluta med tjafs och så.

Mitt motto här i livet är:

Behandla andra som du själv vill bli bemött.

det är något som alla borde eftersträva här i världen.

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

FunHouse
0

Jag tror faktiskt vi kan hitta tillbaka till stämningen som finns här i grunden. För jag tycker faktiskt att de allra flesta här inne är trevliga människor som försöker stötta varandra.

Det finns hopp!!

Kram på er!

AnnaCarin

www.funhouses.se

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se