Konstruktiv kritik
Oj, vilken snygging. Han ser ut att ha jättefin ögonfärg, fin Profil, vad man kan se av kortet… Bra öronplacering… hakan ser också ut att finnas…
Kanske att hans päls är aningens ullig, men det är ju svårt att avgöra om man inte kan känna på den…
Men absolut en jättefin katt!!!

Hej Eva..
JUSSI ….Snyggingen…Han är super.men det enda är väl den ulliga pälsen…Jag har ju haft äran att gosa lite med han…
Ann
Tack såå mycket Ann o Unni, jag tycker mycket om honom,
han så många ragdollar helt lealös, ligger och sover hela
dan när det så "vamt".
Eva

En jättefin gosse!!! Vilka härliga ögon, man drunknar!
Kram Monica

Oj, smaken är som baken, jag tycker att han har nästan på tok för rak profil och för högt satta öron… Men jag håller med om ullig päls, men härlig längd, samt stora vackra ögon.
Nej, profilen är urbra, men öronen kan ju vara länge ner,
det är så svårt att ta en bra bild.

Har du ingen ren profilbild?
Tycker själva profilen ser helt ok ut…den ser lite rak ut då han inte riktigt har rätta höjden i pannan…som så många andra ragdolls (mitt tycke).
Annars ser han jättefin ut tycker jag. Imponerad av ögonfärgen! 
Martina
Yataz

Profilen såg bättre ut från dessa viklar, jag saknar också höjden i pannan, som Martina säger.
Han är uts 3 ggr, han blev alla ggr Biv, Nom till BEST IN SHOW, så
domarna tycker om honom.

så sjønne han var
Jag tycker också om honom men är självklart partisk. Skulle verkligen vara kul att höra hur mycket han väger. Såg hans syster på en utställning och hon var stor!
Han väger 7,2,,,,,,,,,,,
Ojj ojj vilken kat!!!
Var kommer han ifrån?? Förstår att han blir alltid prisbedömd
på utställningar.
Skulle gärna vilja ha en sådan vacker katt till mina honor??
Lycklig skule jag vara att äga honom.

en snygg blå bic :)
Tack tack ni som berömmer honom)),,,,,,,,,,
Old Town´s Jussi
en virkelig vakker og ikke minst nydelig katt :)
oldtown`s katter har virkelig gjort intrykk på meg,.

# 19 Bara tack till de som berömmer honom? Nog tycker jag väl att alla som ger konstruktiv kritik ska ha lite cred även om de hittar brister? Det hette väl "konstruktiv" kritik?
Men snygg kisse, verkligen. Har den rätta looken för mig.
Ursäkta, men jag skulle ju skriva "bedömmer" istället
berömmer !!!!!!
#22 Jag förstod nästan att det var så du menade 
Martina
Yataz
22# Ah! Lät mycket bättre , då förstår jag. Tyckte det var lite väl "out there" om du förstår vad jag menar?

Riktigt snygg herre! 

Wow vilken snygging. lägger tyvärr inte till något annat än att man kunde ha önskat lite mera höjd på pannan! Jätte snygg! En kille som man skulle vilja borra ner hela ansiktet för att gosa 
Men återigen som jag sa är det är en fin hane du har SUPERFIN!!
Vilken päls osv och jag tycker alla dina katter har en kvalite som heter DUGA!!!!