OT God morgon Söndag 12/7
Ja, så var det söndag igen. Vad veckorna går tycker jag..
Igår kväll och i natt hade jag världens bestyr med mina små pojkar som båda två vägrade att sova *suck*
Och när jag äntligen fick dom att somna vid sådär 01.00-02.00 ja då slocknade jag också 
Men bara för en stund. Sandro har hållt mig vaken större delen av natten då han precis lärt sig att vända sig. Så då vänder han sig på magen och så blir han irriterad när han inte kommer tillbaka på sida/rygg igen 
Och så har han velat äta hela natten också och försöker bita gör han också. Tror det så smått är lite tänder på gång *aj*
Så ni kan tro att jag inte är så pigg idag…
Ska nog gå och lägga mig en stund sedan på eftermiddagen så får min man ta vildbattarna ett tag. Känns som om jag behöver det.
Annars är vädret här mulet och trist som vanligt 
Men inget regn än så länge i alla fall. Vi får väl se om det kommer några skurar sen. Kan det inte bara bli soligt och varmt igen!?!
Hoppas ni får en härlig dag!
Martina
Yataz

Har just jobbat första delen av dagens arbets-pass. är nu ledig fram till 17 så nu ska ja åka till uppsala efter ja ätit lunch och handla. Känns som man inte kommer vara människa i morgonbiti när man går av 7.15… hoppas att natten går fort.
Pröva ett nytt shampoo igår och ni skulle skratta om ni såg katten idag, fy va dåligt det var, så den flaskan åker nog långt in i skåpet, kanske pröva på coonisen innan man slänger det i alla fall…
nej nu behöver hunden en promenad innan ja åker…
Här är det sol men inte mer än max 17grader, men ser mört ut bort åt så det blir nog till att ta in tvätten.
Hoppas ni andra har sol!!//elin.
Idag har vi regnigt och grått, så det känns inge lockande att gå ut :(
Det blir väl en dag framför datorn igen, där jag tillbringar alltför mycket tid.
Eventuellt kanske ett varv på loppis på eftermiddagen, det är ju alltid ett sätt att fördriva tiden. Har funderat på att samla ihop en del grejor och försöka sälja också, men hittills har jag inte kommit mej för.
Ha en bra dag!
/ Lena
Morrn! Denna förmiddag känns väldigt stressig och jag borde nog typ, städa ;) Mina föräldrar samt svärföräldrar är på ingång, ska bli Jätteroligt! Ska även få min Bolåda av pappa som han snickrat ihop till katterna, jättespännande!!
Lite regnit är det men solen får allt titta fram för imorgon bär det ju av till Skara Sommarland när den lilla delen av släkten kommer :D
Kram på er all och hoppas dagen blir givande!
Karolina
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Blåsigt och växlande molnighet. Lowas kompis Vilma är här så det är fullt ös!! Dom är tre år, då kanske ni förstår *haha*
Ikväll ska jag jobba i receptionen på Friskis och väga dräktiga Astrid som är på vecka 5, kul!
Goddag. I Haparanda har vi +19 grader och mulet.Har arbetat sedan kl 07.00 och är fortfarande på jobbet…tar en liten fikapaus nu och går av passet kl.16.15.
Imorgon börjar min SEMESTER!!Jippiii!!Äntligen!!Hinner njuta av mina vilda kattungar drygt en vecka innan dom flyttar.Sedan får jag ta itu med mina 2 benta vildingar och ta en liten tripp nånstans.
Ha de gott//Paulina