Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 551 ggr
Yataz
0

OT God kväll Onsdag 15/7

Ni trodde väl inte att jag tänkt hoppa över idag Flört

Imorse blidde det inget God morgon inlägg. Jag var alldeles för trött och dessutom hade forumet lite serverproblem eller nåt så det gick inte att komma in.

Hur har er dag varit idag?
Jag har haft en helt tokig dag idag Tungan ute
Bland annat har jag badat 5 st katter inför helgens utställning. 3 kattungar och 2 vuxna. Var ju hemma hos min fodervärd Lotta där jag har senaste kullen. Det var just den kullen samt mamma katt som jag badade. Hjälpte även till att bada ett "barnbarn" till mig, S*Elvan's Cherokee (Cherry) Glad
Men det gick faktiskt jättebra och kattungarna var så lugna och duktiga. Fick till och med föna dom nästan helt torra Flört

Nu har jag väldigt ont i min rygg. Känns som om jag ska gå av på mitten eller nåt Skäms Och jag som ska till mamma imorgon och bada nästa katt, Herkules…sedan har jag bara Ecco kvar som jag tar på fredagen. Jisses, blir tungt det här…

Men detta är bara lite av vad dagen haft att bjuda på. Ska skriva mer i min egna blogg så kika gärna in där om en stund om ni är intresserade Skrattande

S*Yátaz Familjeblogg

Ha en trevlig kväll!

Martina

Yataz

Yataz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glömde ju berätta att jag satt uppe till 05.00 och sydde burskynken också. Så nu har jag två enkla och ett dubbelt klart Skrattande
Fick väl cirka 1½-2 timmars sömn inatt, men får skylla mig själv..

Bidrar med ett par bilder på skynkena här nedan. Som ni ser inget märkvärdigt men det är ju alltid något i alla fall…tycker ni att de duger?

Detta är enkelburskynket som jag har två likadana av. Får bli till grabbarna Ecco och Herkules.

Yataz

Yataz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här kommer dubbelburskynket som kullen ska få ha Glad

Yataz

Elvans
0

De blev ju jätte fina Martina… Du får nog lära mig att sy sedan  *hehe*

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~