OT Godmorgon Torsdag 16/7
Godmorgon på er! Vad blir det av dagen idag?
Själv ska jag snart åka ut till mamma och bada Herkules inför helgens utställning. Har aj aj jätteont i ryggen idag 
Jag badade ju 5 katter igår böjd över badkaret så det är väl inte så lustigt. Skönt att ha det gjort i alla fall. Kattungarna var så duktiga..
Idag är det molnigt väder med små skvättar regn…kanske ganska skönt bada-katt-väder ändå..
Hoppas ni får en underbar dag!
Martina
Yataz

Är han snäll att bada så är det betydligt behagligare att sitta ii badkaret med katten. Jag gör så med ett par av mina, funkar skitbra. Lycka till.

Växlande molnighet. Ska åka en sväng till min pappa och hälsa på. Det blir en lugn kväll, lite mör från gårdagens partaj
Ja, idag blir det inte så mycket här. Har lite ont i min armbåge idag, efter gårdagens övningar *fniss* men det är det värt…
Har uppdaterat min blogg idag med en liten bild från badningen igår
http://elvansragdoll.blogspot.com
//Lotta

tog en riktig sov morgon i dag, välbehövligt efter allt jobb.. är lite lagom mör i kroppen efter gårdagen 
Nu har jag snart jobbat klart för dagen 15-21 ska bli skönt att komma hem.. nog för att jag ska tvätta mattor och laga lite matlådor.
nej dax för middag, fantasin är inte på top i dag så det blir nån tråkig färdig rätt. hoppas ni andra kommer på något "roligare"
trevlig kväll..