Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 436 ggr
Yataz
0

OT Godmorgon Torsdag 16/7

Godmorgon på er! Vad blir det av dagen idag?

Själv ska jag snart åka ut till mamma och bada Herkules inför helgens utställning. Har aj aj jätteont i ryggen idag Gråter
Jag badade ju 5 katter igår böjd över badkaret så det är väl inte så lustigt. Skönt att ha det gjort i alla fall. Kattungarna var så duktiga..

Idag är det molnigt väder med små skvättar regn…kanske ganska skönt bada-katt-väder ändå..

Hoppas ni får en underbar dag!

Martina

Yataz

CaTim
0

Är han snäll att bada så är det betydligt behagligare att sitta ii badkaret med katten. Jag gör så med ett par av mina, funkar skitbra. Lycka till.

Tillemoras
0

Växlande molnighet. Ska åka en sväng till min pappa och hälsa på. Det blir en lugn kväll, lite mör från gårdagens partajSkrattande

Elvans
0

Ja, idag blir det inte så mycket här. Har lite ont i min armbåge idag, efter gårdagens övningar  *fniss* men det är det värt…

Har uppdaterat min blogg idag med en liten bild från badningen igår

http://elvansragdoll.blogspot.com

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Singo-Torpet
0

tog en riktig sov morgon i dag, välbehövligt efter allt jobb.. är lite lagom mör i kroppen efter gårdagen Skrattande

Nu har jag snart jobbat klart för dagen 15-21 ska bli skönt att komma hem.. nog för att jag ska tvätta mattor och laga lite matlådor.

nej dax för middag, fantasin är inte på top i dag så det blir nån tråkig färdig rätt. hoppas ni andra kommer på något "roligare"

trevlig kväll..

Inlägget är låst för nya kommentarer