Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1306 ggr
Fyrpihls
0

OT Jag bloggar igen..

men känner mig fortfarande väldigt ledsen över hela denna soppa.

jag vill tacka er alla som skickat uppmuntrande mejl, och jag vädjar till er andra… Ring ALDRIG mer till mig, och spela kompis.

Först vill jag i så fall ha ett brev med en ursäkt från hjärtat… annars kan jag klara mig utan er.

Jag vet vilka de flesta är så ingen behöver låtsas…

Nu menar jag naturligtvis klagomålen på min katthållning… DET retar mig till tusen.

Förlåt om jag tar upp det här igen nu i den här tråden, men jag vill vara tydlig med att jag inte vill ha något med er att göra… som spridit dessa falska anklagelser.. jag VET att några av er till och med har mage att ringa mig och låtsas som ingenting. JAG VET! bara så ni vet!

Men naturligtvis kan jag ta emot en ursäkt med en bra motivering.,.. det kan jag, för jag mår direkt illa av att veta att folk tycker illa om mig, utan att överhuvudtaget känna mig, eller BÅDE känna mig OCH prata skit. Det är ännu värre.

Men nog om det nu… men jag var tvungen att få säga det… för jag ligger verkligen och grubblar över hur alla är funtade och vad jag gjort för fel??

jag har aldrig muckat med nån av er… jag är uppriktigt sagt väldigt ledsen.. och arg!

ha en fin sommar..

FunHouse
0

Vilken Jäkla soppa de försatt dig i och varför kan man undra?

Alla som varit hemma hos dig VET att dina katter har det jättebra. Du tar hand om dom precis lika bra som hela din stora familj. Ditt hjärta är stort för alla,( eller alla som är ärliga. Resten kan du skita i tycker jag!)

Försök nu koppla av lite i Norge.

Så syns vi när du kommer hem. Saknar dig redan!

Kram AnnaCarin

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Heros
0

Håller med AC Unni njut av din semester och glöm allt Kramar Åsa

PS:Tack för fina kattungehälsningen sååååå söt Kyss

FunHouse
0

Var precis inne och läste din blogg, både din egen och kattungarnas. Otroligt roligt!

Vad mysigt ni verkar ha i Norge. Och vad stora och fina de blivit kattungarna!

Kram AC

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

raggis22
0

Det händer med båda katt-hund-häst att folk pratar dumt, jag har

haft dessa djur, så ta de med ro,,,,,,,,,,,,,,,

raggorgeous
0

Hoppas det ordnar sig för dig Unni!

Nu vet jag inte allt om denna soppa (kanske lika skönt Tyst Flört ) och tyvärr förekommer det skitsnack i de flesta av uppfödningsvärldar… men du vet ju vad som är sant och du har förklarat dig till och med inför alla.

Försök släppa det här nu och gå vidare. Skönt att du vet vilka som snackat och inte så vet du också vilka som är dina vänner..

Alltid lär man sig nåt av såna här jobbigheter!
Ha nu en underbar sommar och pussa på de små från mig!
Och en extra till Leo Kyss *ler*

Kram Carro
S*RagGorgeous

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Yataz
0

Håller med de övriga, njut nu av din semester och sluta grubbla vidare på detta. Dessa personer straffas på ett eller annat sätt i slutändan ändå.

Vi är bra mycket fler som vet att dina katter har det jättebra hos dig och att du aldrig skulle göra någon katt illa! Tänk på det istället!

Ha en underbar semester nu och NJUT!!! Kyss

Många kramar

Martina

Yataz

Evenstars
0

Håller med övriga om att försöka gå vidare…även om jag förstår att sveket känns mycket och gör ont.

Njut av de dina, dina sanna vänner och dina bebbar.

Nu blev jag så nyfiken (efter ACs # 3 inlägg) att jag måste gå på bloggen och läsa! Glad

Kram Kicki

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Helona
0

Jag kan förstå att du har svårt att släppa allt,och gå vidare.Så hade det varit även för mej. När man blir så djupt sårad,är det inte lätt att glömma.

Jag skulle aldrig orka med uppfödarväldens avundssjuka och behov av förtal.                                                                                    

Det som gör mej mest bedrövad är,att din spontanitet och ärlighet utnyttjades på ett så fult sätt. Av vad jag förstått, s k vänner.

De flesta av oss,fattar nog att det sker värre saker än lite Emblasalva o ett par suturer i uppfödarvärden. Men de har "vett" att tiga om det.

Men Unni! Fortsätt att vara som du är. För annars är det ju inte du! Även vi som egentligen inte känner dej,gillar dej som den spontana,raka o genomärliga tjej du är. Det blev rysligt tomt,när du pausade härFlört

Hoppas att din semester blir så bra den bara kan. Även jag hoppas att du kan släppa det som varit.

Jag hade gärna varit en kattmamma i din fina husvagn. Pussar till alla katter,och en kram till dej!

Nu ska jag oxå kolla bloggenSkrattande

Åsa

Yataz
0

#8 Håller med om det du skriver…det var verkligen fult gjort!

Det jag tycker är lite tråkigt är att en del utav de nya uppfödare som finns även tagit åt sig av detta. En del känner sig osäkra och vet inte om de längre vill hålla på med uppfödning om det händer sånt här. Rädslan av att nästa gång kan det vara ens egen tur.

Inte ska man väl behöva vara rädd för att hålla på med det vi älskar??!!

Martina

Yataz

FunHouse
0

#5 Jag får väl gå och ge Leo en extra puss, eftersom det är hos mig han borGlad

AC

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Elvans
0

Läser båda dina bloggar, är så skoj att läsa kattungebloggen  :-)

Njut av din semester nu

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

GunBertus
0

hej vannen.

hittade en blogg idag dar jag laste om dina bravader…det var en blogg dar en person skrev om allt som hant som verkade vara valdigt insatt i dina forehavanden men som savitt jag vet inte kanner dig ett dugg….

jag tycker iaf inte att du ska bry dig om att blogga mer..du vet val att man ska halla allt hemligt i kattvarlden..har du inte lart dig det an…du ar for oppen for att klara det-da lar nog r…ven spricka pa dig istallet, hihi

ha de

Kattungar väntas hos GunBertus

Snowdollz
0

Jag känner inte dig personligen, men det jag ser efter läst i din blogg och här på forumet är att du är en öppen och hjärtlig person som älskar katter!

Ooo vilka onda människor det finns! Falska rykten och falska anklagelser är bland det nedrigaste som finns!  

Fruktansvärt det du blivit utsatt för!! Glömma gör man nog tyvärr aldrig, för svek sätter sig som en tagg i hjärtat, men vi står vid din sida och stöttar dig!

Så njut nu av din semester!

Nalle och Thomas hälsar förresten så mycket till sina snygga halvsyskon!

Kramar,

Jenny
S*Snowdollz

raggorgeous
0

#10 haha ja du får göra det!
Du vet ju att han är en stoooor favorit hos mig!!! Kyss

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm