Forum-träff
Vore det inte roligt med en forum-träff nu någon gång i sommar?
Jag skulle tycka det var jättetrevligt 
Martina
Yataz
Ja bara den blir i norr så ;) Nä men hemskt gärna.
http://www.svidjas.se

ja… men i norr som svidjas skriver
Ja, man kan väl ha det på lite olika orter…
Vore hur som helst trevligt tycker jag..
Då kanske ni är ett gäng i norr som kan träffas 
Ingen i öst?
Martina
Yataz

Ni kan komme til Stavanger

#4 Javisst säg bara till 
Martina
Yataz

Vad trevligt vill jag gärna gå på säg bara till 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Ja det vore ju trevligt :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Om man får va med skulle det va jätteskoj…fast om det är i öst……..
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Låter jättetrevligt. Får man vara med fast man "bara" är kattungeköpare ?
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge
#9 SJälvklart :) varför skulle man inte få, det är ju en forumträff inte en träff-för-de-med-"20"-ragdolls ;)
http://www.svidjas.se
Kul att fler är intresserade…
Självklart får alla delta…det är inte bara tänkt för uppfödare..
Någon som känner sig manad att bjuda in? 
Martina
Yataz

Tyvärr bor vi rätt isolerat… och lååångt ifrån allfarsvägen. Annars hade det kunnat vara kul.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!

Möjligt att jag skulle kunna ha bjudning men kanske bor lite tokigt? sen bor jag ju inte så jätte stort :/

Välkomna till mig ni som tycker att ni kan åka till Värmdö.!
Kollektivtrafiken fungerar kanon från slussen och bilvägen är det ca 20 min från slussen.
Återkommer med förslag på datum om det finns intresse.
Alla trevliga ragdollfans är självklart välkomna !!!
Jag skulle kanske kunna ta emot ett gäng folk… Jag har ju kanonstort hus och stor trädgård, och så kan ju alla nyfikna få se hur jag har det EGENTLIGEN!
men då får jag kanske lura iväg gubbe och barn nånstans så vi kattnördar får lite lugn och ro… Till hösten har jag ju tre olika kullar också, att klämma på… men då måste alla vara nyduschade och inspritade för jag har bacillskräck på mina bebisar…
och jag dricker inte alkohol, men… det måste man ju inte göra heller.
jag bor ju I jönköping, nästan.. Bankeryd!
Ska fundera på saken… Om jag inte har lagt ner forumet då…
och #14 jag skulle gärna vilja inspektera ditt katteri också
#14 & #15 Säg bara till och jag kommer! 

Och visst skulle jag också kunna bjuda in, men hos mig finns det ju inte så mycket katter att titta på just nu. Har "bara" Ecco här hemma nu och han är inte mycket att titta på nu heller tyvärr 
Och han som snart ska ställas ut, åtminstone var tanken det…får se hur det blir med den saken..
Martina
Yataz

Haloo!
Unni kom du och inspektera, vi får alla hjälpas åt försöka att förlägga det på olika datum så vi hinnner med alla träffar överallt.
Martina, här finns tyvärr inte så många vuxna missar att klämma på, men ett gäng kattungar har vi och det är ju inte så illa.
Nu får ni skriva alla att ni har lust att komma!! eller hur?
Varmt välkomna till mig på Grills Udde på Värmdö!
Skulle vara trevligt :-)
//Lotta

#14 o #15 Låter urtrevligt. Är så nyfiken på hur Yassanta, Geisha o Vilda har utvecklats.
Ha en skön sommar i alla fall
Vi har kattungar!
Det låter trevligt med forum träffar!
Fast gärna i stockholm

Haloo #20 Värmdö är ju "nästan" Stockholm!!
#21 förlåt såg inte din inlägg

#14 Jag kommer gärna!!!Nu hittar jag också!

Hoppas du#20 kan ta dig så långt från Stockholm ?
Nu verkar det ju som flera tycker det verkar kul att träffas, så nu skall jag bara leta fram något bra datum när jag kan hålla gubbe borta.
Bra att du hittar Maria, lätt som en plätt va?

**PUTT**
#24 Bor i Haninge
träffade dig när du hämtade din ena kisse.
Har varit i Värmdö fast aldrig kör dit själv men det verkar inte vara svårt att hitta.
Mili

jag har noll lokalsinne så ja kör efter GPS mycket bra påhitt :)

Jag vet mycket väl vem du är#26,(Milli?) Apollons matte.
Blev bara lite fundersam om du tyckte Värmdö var långt från Stockholm då jag tycker jag bor super cenralt!
Hit hittar man lätt som en plätt både med och utan GPS. Föredrar man buss så bor vi ca 5 min ifrån.
Det lutar åt typ sista helgen i juli men jag återkommer med besked mer exakt.
Hur vill ni fika ? knytis med lite matigare? kvällstid eller dag?
För mig funkar alla varianter.
Ser fram emot en trevlig träff med gott humör från alla !
#28 Jag tycker det skulle vara jättekul att komma och titta och klämma på dina vackra katter 
Om jag ska komma så är dagtid bäst 
Jag åker ju ända från Linköping i så fall…
Martina
Yataz

ja jag skulle gärna vilja komma #28 om jag får 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Självklart är även du #30 välkommen!
ALLA får komma både vänner och ovänner
!
Men Martina här bor just bara två vuxna.
Två av mina (eller numera) dotterns primadonnor bor hos henne. Men du får hålla tillgodo och klämma på kattungar så söta och rara
!
Jag återkommer på fredag med dag och tid. Om ni har önskemål så skriv det så skall jag försöka anpassa.
Kramis!
# Yvonne, jag kommer gärna o träffar dig o dina katter o klämmer på Yssantas kattungar. De ser så himla goa ut! Hoppas bara jag kan det datum som bestäms. 

Kul att du kommer Sandra!
Hoppas nu att datum passa.
Vad kul!!
Jag kommer jättegärna ut på Värmdö igen! Och Mili - du kan nog åka med mig, om du vill. 
Och det skulle vara väldigt roligt att komma till fler av er också, om ni anordnar träff!
-----------------------------------------------
Vi har kattungar!
-----------------------------------------------

Jag kommer jätte gärna också men då antar jag att jag måste åka tåg eftersom jag bor i Härnösand. Har inget körkort
. Ska någon åka neråt från Umeå eller sundsvallstrakten så skulle det va jättesnällt om jag fick åka med..
#34 Ja jag åker gärna med, Åsa! 
#28 Jag hade missat dina inlagg
scrollat förr fort hihi
det låter trevligt att träffas och få klappa lite kattungar ocskå.
/Mili

Nu är det bestämt.
Fredagen den 24/7 blir det av. Tänkte vi kunde träffas på eftermiddagen med lite droppin mellan klockan 15-16.
Senare äter vi middag m. dryck och har trevligt tillsammans.
Ni som kommer långväga eller bara vill njuta av Värmdö lite längre har möjlighet att stanna över. Tag med luftmadrass o sovsäck/täcke om det blir många, sängplatser finns dock för ca 6.
Tycker ni att det blir bra så ordar jag mat (buffe´) och dryck vin,öl eller alkohlfritt till alla, mot att vi betalar 100kr/person?
Enklast för att veta ungefär hur många vi blirär att ni tar kontaktar med mig per telefon. 08-715 24 78 alt.073-884 38 54 alt. mail yvonne@torwald.net
**Alla ragdollfans är som vi tidigare sagt välkomna till mig och min familj med katter o hund till Värmdö, närmare bestämt Grills Udde 10. Hållplats Ålstäket för er som kommer med buss från slussen
**
Ps.För den som vill tag med badkläder om vädret tillåter finns badmöjligheter, går självklart att göra även om vädret inte vill och ni vill?
Ännu en gång varmt välkomman och glöm inte ta med glatt humör

(och förhoppningsvis sådana)

Hoppsan mobilnummret skall vara 073-984 38 54

Låter jättekul
Anmäler mig och Janne direkt. Som jag skrev innan så hjälper vi gärna Kent i köket, så kan du vara värdinna.
Kram från grannen.

Det låter kanon!!!!! När vill du senast veta om man kommer?

Tack Ing- Marie o Janne !
behöver er säkert så jag bara kan strosa runt och snacka medan du tar på dig köket. 
Maria och alla andra, bra om jag vet hur många vi blir senast den 22/7
Kramis

Hoppas ni får det supertrevligt! Jag kan nog tyvärr inte komma då jag inte har någon att åka med 

Det låter jättekul men det blir tyvärr lite långt.
Är det någon som har vägarna förbi Öland nu i sommar så är ni välkomna förbi på en fika.
-------------------------------------------------------------
Whiskykullen är här!
Har antecknat datumet och hoppas mycket på att kunna komma.
Skulle vara jättetrevligt.
Jag åker ju från Linköping. Någon som vill samåka som också vill med?
Martina
Yataz

skulle vara roligt.. men ja jobbar nog… :/
Yvonne jag kommer gärna till dig har kollat så att datumet funkar, däremot jobbar jag samma dag o vet inte exakt hur tidigt jag kommer ifrån så hoppas det är ok att jag kanske kommer något senare men efterso mdet blir middag så håller väl det på lite längre än fyra?. Ska försöka komma ifrån jobbet vid 14.30-15-tiden (jobbar ju i Bromma) men som sagt man vet aldrig vad som dyker upp precis innan helgen.
Ska bli jättetrevligt! 

Kommer inte komma hoppas på kunna om det blir ny träff 
Letar Ragdoll på foder

Kul Sandra, välkommen!
Kram/Yvonne

Hoppas det är fler som hänger på då det BARA är tre med mig anmälda!
Tråkigt om vi inte blir fler.

Ja tråkigt att det inte är fler från norrland som ska ner. Skulle velat komma :/