chocolate girl

Ihana suklaapala! 
It's a real honey
. Ja kiva silmienväri jo nyt!
on kaikkein Ruotsi puhua täällä, luulen, että meidän pitää siitä kiinni
Minä en voi olla suomi, ja se on todennäköisesti osa minua
#4 Det var ju trevligt bemötande…
Översättning av mitt tidigare inlägg:
"Underbar chokladbit!"
Någon mera utförlig kritik hade jag inte.
Very very nice chocolate girl 

PS. När ni skriver på annat språk än engelska och svenska så vore jag tacksam om det även står på svenska/engelska så alla förstår.
Martina
Yataz
Lovely baby girl!! 

# 6 Tack för ditt PS. håller med. Dessutom vill jag tillägga att då man skriver på svenska i en kommentar till ett inlägg som är skrivet på engelska tycker jag också att man bör översätta till engelska eftersom det är respektfullt mot den som skrev ursprungsinlägget. Även om det är så att man egentligen svarar på en annan svensks kommentar. Det är fortfarande författarens tråd. 
In English
--------------------------------------
For you Annukka…I will try to translate # 6 and what I wrote above. Number 6 wrote that she would appreciate that if people are writing in languages other than English/Swedish that they translate their comments so that everyone can understand what is written. This is a good point and I agree. I also added to # 6 that I think that it is also respectful if someone writes a comment in Swedish, in a thread written in English, to translate that comment as well to English, since we cannot guarantee that the authors of the threads do understand Swedish and it is still their thread. 
I just wanted to translate for you so that you understand what is going on in your thread. I do know that you understand some Swedish and my and # 6 comments were more of a general term since we have several English speaking authors (at least not Swedish speaking) here.
Good Luck with your lovely babies. I will answer your email today :) Send kisses to Estelle! 
Hugs, Christina
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
I am sorry that I wrote my first comment only in Finnish.
Jag ber om ursäkt för att jag skrev mitt första inlägg endast på finska.

Lovely girl!! 
Jättesöt tjej!!! COlourpoint?
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se