Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 523 ggr
Yataz
0

OT Godmorgon Måndag 20/7

Godmorgon på er alla!

Har inte varit här på forumet nu på några dagar. Det var mycket att förbereda till utställningen och igår var jag helt slut efter lördagens utställning Skäms
Ja vi hade ju totalt 10 katter och en bebis med oss och det gör jag nog aldrig om igen tror jag. Men det gick jättebra och jag hade sååå mycket hjälp. Men trots det var man alldeles slut sen!

Dagen resulterade i 8 klassvinnare, en BIV och två NOM så vi var väldigt nöjda med dagen Skrattande

Känner mig fortfarande mör i kroppen och sitter nu bara här och myser med mina goa ungar!

Hoppas ni får en underbar Måndag!

Martina

Yataz

Christelle
0

hehe lät jobbigt med så många katter på samma gång ;). Bra av dig att klara det :).
Härligt att bara ta det lungt idag då. Hoppas det gick bra på utställningen.

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Addiction
0

Oj vilken utställning det måste ha varit för dig :) Skulle  ha smällt av jag som stressar över EN katt :D

Kul att det blev fina resultat för dig :)

Här har morgonen varit mysig med Tumbai och Tyra runtskuttandes i full galopp. Tog en morgonpromenad i blåsten och solen. Resten av dagen blir till att slappa och storhandla ;) Väntar även på en skärm som ska anlända idag, 24" :D

Kram på er alla och ha en fin dag!

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Rosino
0

God Morgon, eller rättare sagt god eftermiddag snart!

Jag har tillbringat en del av förmiddagen med det tvivelaktiga nöjet att ta bort bajs ur några kattrumpor… Undrar om det är någon sommarmagsjuka på gång? Alla har haft så bra mage en längre tid, men nu verkar det som om det drabbar dom en efter en Rynkar på näsan Hoppas det går över fort. Kattlådorna har också blivit ordentligt skurade.

Det är mulet och ser ut som om det är regn att vänta idag. Synd, då Jakobs Dagar evenemanget har börjat och idag står bl.a storloppis på torget på programmet. Det brukar vara massor med folk här under en veckas tid då det hela tiden finns många olika program att välja på, men till en stor del beror det på vädret hurudan stämning det blir.

Yataz
0

Idag tittar solen fram här, men tyvärr blåser det jättemycket. Hade annars sett fram emot en långpromenad med mina små…men så jobbigt när det blåser en massa så vi har haft lite inomhusaktiviteter idag och snart ska vi till svärmor och äta mat…mumma Tungan ute

Förresten vad tycker ni om allt som skrivs om svininfluensan? Är ni oroliga? Känner ni någon som blivit drabbad?

Martina

Yataz

Lottis-Gottis
0

Godmiddag!

Har inte skrivit på några dar nu för har fått nån bacill av nåttslag oh har feberRynkar på näsan Annars har allt varit bra, fast vädret skulle ha kunnat vara bättre det regnar (Öser) ner här i Oskarshamn och åskan mullrar lite. Man blir sååå trött, de som inte är trötta av sig är vår lilla Tilly och storkatten Katitzi, de är fullkomlig tokiga och busar och har sig. Den ena värre än den andra.

Ska försöka mig att orka åka in och handla något att äta till mig och sonen, maken jobbar.

Ha det bra allihop!

Grattis Martina till resultaten i utställningen…

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Yataz
0

#5 Tack Lotta! Krya på dig nu och pussa Tilly (Genovia) massor!!

Martina

Yataz

Lottis-Gottis
0

Tack själv MartinaGlad Tilly (´Genovia) buspussar och så tillbaks………Kyss

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Inlägget är låst för nya kommentarer