Konstruktiv kritikk ønskes

Hon ser jättefin ut tycker jag! Det går nog bra på utställning!
Kram Monica
Jag tycker hon ser jättefin ut, verkar ha en bra bredd övernospartiet för att vara 13 veckor, öronen trillar säkert ner när hon blir äldre, däremot kunde jag önska lite mindre öron, men för mig personlinge tycker jag om mindre öron på en katt.
/Kicki

Tusen takk for fine ord. Setter stor pris på det.
Noen andre som har lyst til og skrive noe?

dytter denne litt opp.

Jeg synes hun ser fin ut!
Ørene sitter noe høyt akkurat nå, men jeg tror også de kommer til å trille ned etterhvert. Hun har en fin kropp, bakparten er høyere enn forparten og benhøyden er bra i forhold til resten av kroppen.
Hun har et fint hode med bra profil og pannehøyde, og en OK hake, som kanskje kunne vært litt mere fyldig.
Øynene er kanskje litt små, og øyenfargen kunne ha vært dypere.
Om hun kommer til å bli noen utstillingsstjerne vet jeg ikke, dere må bare prøve dere frem, det er mye mer enn bare typen på katten som spiller inn her, men typemessig er hun bra, synes jeg
Det hadde vært kult om Boom Bastic fra B-kullet mitt og en av Lise sine colourpointer også kunne stilt på samme utstilling, slik at det kunne bli en BIV på brune colourpointer!
Skal dere stille henne på RORAK i høst?

planene var og melde på begge to på Rorak med er litt usikker på thomas siden han er litt gretten for tiden men det går nok over regner vi med .
Han er ikke gretten på kattungen men er litt gretten ennå på oss da.
så vi gir ekstra oppmerksomhet til han.
Men han har godtatt kattungen ,passer på henne og har begynt slikke i pelsen hennes ,og leker med henne men thomas er til tider litt hardhente syntes kattungen .Men det går seg nok til. kattungen er veldig tøff og går rett på han hvis det er noe og er ikke redd .Hadde det ikke vært for at hun var tøff så tror jeg at vi hadde hatt store problemer. Hun har hatt en veldig tøff start her med thomas (for det er han som er sjefen hehe).
Men nå går det fint. Vi skal på Rorak til høsten og gleder oss til det. Blir nok spennenes det.
.