OT Dagens Ros
Jo fast tanken är väl inte att denna sajt skall bli nån sorts bloggsite eller, tanken är väl att dryfta Ragdoll funderingar ?
Det finns ju faktiskt utrymme redan för att man skall kunna blogga på annat ställe på iFokus har jag för mig
Fast det här borde jag väl inte ha skrivit nu får jag väl en massa ris för det 
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
Tack för din ros Zabelle! 
Kul att det jag gör uppskattas av någon!
Jag tycker vi får ganska bra utbyte av varandra i våra små bloggtrådar och man lär känna varandra på ett trevligt sätt.
Är man inte intresserad så behöver man ju inte heller läsa. Rubriken är ju ganska tydlig så man kan ju helt enkelt gå förbi den. Så stor plats tar den ju inte…
Tänk att när jag försöker göra trevliga saker här på sajten så som tävlingar, små bloggtrådar osv så är det alltid någon som ska vara missnöjd eller förstöra?! Undrar varför?? Det är ju knappast så att dessa idéer drar ner stämningen på forumet, tvärtom. Men ändå måste man tydligen hitta något att reta sig på…
Till och med i min ros-tråd 
Men jag bryr mig inte så mycket eftersom många av er verkar tycka mina små påhitt är trevliga i alla fall 
Kram Martina
Yataz
Tydligen bryr du dig eftersom du kommenterade det 
Jag menade inte att vara negativ, men detta skall ju vara ett forum för Ragdolls vilket du själv har tryckt på vid tidgare tillfällen.
För min del är diskusionen avslutad här och nu och jag kommer inte att lägga in mer åsikter i denna frågan
Ha dé gott Martina
/Pia
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
#3 Klart jag bryr mig eftersom jag ständigt försöker göra sajten så bra som möjligt. Men jag skrev att jag inte bryr mig sååå mycket eftersom jag får desto mer uppskattning av andra.
Men vi vet ju vad detta egentligen handlar om, utan någon vidare utveckling här…synd bara att vi inte istället kan ha glädje av varandra. Ingen kan i alla fall säga att jag inte försökt 
Ha en trevlig sommar!
Martina
Yataz

var inte meningen att folk skulle se det som besvär att jag gjorde en OT godmorgon tråd men tänkte det skule vara lite skoj och man lär känna varandra lite, inte bara på hur deras katter ser ut.
en ros till dig Yataz för att du jobbar så bra med saiten och dess innehåll
#5 Tack snälla! 
Det är inte ditt fel, det var ju jag som fortsatte med det…
Jag tycker precis som du att det är ett trevligt sätt att lära känna varandra på.
Martina
Yataz
Jag tycker också det är trevligt med lite OT-trådar
Ju längre man har varit aktiv på denna sida så är det också roligt att kunna "prata" om annat mellan varandra… det kan handla om andra kattraser, hundar, resor, bilder, barn, dagenshändelser osv. För mig känns det som att vi lär känna varandra allt eftersom….
Så, jag röstar för mera OT-trådar
Och som sagt var man behöver inte läsa allt, man kan välja det som är intressant…. så gör jag!
Så, fortsätt "dara" och "Yataz"… 

Hur orkar ni bråka om allt?!! Inte konstigt det är krig i världen när det ej kan vara en trevlig ton här och bara acceptera om nu någon skriver nåt utanför ramen kanske! Det är väl kul med lite Blogg även här, det får plats, vill man inte läsa hoppar man bara över detta!
Kram på dig Martina!

#7 & #8 Tack! Vad gulliga ni är! 
Kram Martina
Yataz
Jätteskoj idé det här Martina
Du får inte bara en ros utav Genovia och mig utan minst 10.
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
#10 Gulle er!! 
Kram Martina
Yataz

Ja verkligen bra idé :). Stort tack. Du är en bra Sajtvärd, en förebild för mig ;)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#12 Tack Christelle, det värmer!
Ja, just det…hur går det med Maine Coon sajten?
Säg till om det är något du behöver hjälp med eller så…vi kan ju samarbeta lite 
Martina
Yataz
F´låt Jag missade att det var du som startat Godmorgontråden, så klart är du är med och delar på rosen!
Jag tyckte att det var ett trevligt initiativ! Personligen tror jag att många uppskattar att ta del av varandras vardagar, även om det är en sajt för Ragdoll.
#1 visst, det finns säkert andra sajter som man kan blogga på här på fokus… men där finns ju inte NI..
Det är ju många härinne som man känner och vill säga Godmorgon till 
#7,8 Håller med, tycker man inte det är trevligt, kan man ju bara hoppa över just den tråden. 
Zabelle

#13 Ja det går vell okej. Synd bara att det inte är så aktivt. Vill få dit fler medlemmar så forumet kan växa! Tack Martina det är guld värt :)!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
TACK! Vad gulliga ni är!! 
#16 Jag sänder dig ett PM istället 
Martina
Yataz

ot forumet och dess innehåll älskar jag jätte bra Martina 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Forumet är kanon och Martina kommer ju bara med lite färg och lyfter upp det! Är själv aktiv på kattforum, och hur mycket OT trådar finns inte där?
Ragdolls är en stor del av vår vardag, men det är vi också! Jag tycker att det är ett jättebra sätt att lära känna varandra lite bättre och framförallt ha kul! Om man inte känner för det behöver man ju inte skriva i OT trådarna utan bara välja att diskutera i katttrådarna.
Keep up the good work!
and people…SMILE!