Njuter i hängmattan
Hej ragdollvänner!
Jag var länge på jakt efter en bra klösmöbel som passar stora katter; har stora dynor/hyllplan och klarar tyngd. En snäll själ hade tipsat om petfun.de och gissa om this is the place for excellent klösmöbler! (klösmöbeln heter JOY)
Den är outstanding. Stabil, stora dynor och hängmattor, mycket ordentligt gjord in på minsta detalj. Var en favorit från dag 1. Här ligger lillkillen på sin favvoplats och sträcker på sig:

så fin vad kostar den? ser mysigt ut där han ligger 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder

Darn! Jag glömde ange pris. Det kostade 3000:- inkl frakt, själva klösmöbels kostar 199 euro alltså ~ 2000 kronor. Är supernöjd!
Det var en dyr klösmöbel men den såg rejäl och fin ut!
Vi har oxå beställt en därifrån. Superfin och stabil. Min hade en "tunna" på också. Finns mängder av olika modeller! Rekommenderas verkligen!!!
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Jag har också 2 olika träd från samma leverantör, superbra kvalité
och katterna fullkomligt älskar hängmattorna.
-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt
Jag har suktat länge över deras klösträd, och inte blev det bättre när jag fick känna på dem live i Västerhaninge på utställningen i helgen… 
-----------------------------------------------
Vi har kattungar!
-----------------------------------------------
#7 Håller med! Jag såg dom också där. Jag blev stormförtjust i de med korg…VILL HA!
Martina
Yataz