OT God morgon Fredag 24/7
God morgon alla raggare! 
Antar att de flesta tycker det är härligt med fredag, sista dagen på arbetsveckan, eller så kanske ni har turen att ha semester. Jag går ju hemma föräldraledig, men börjar känna mig rastlös nu…inte för att jag inte vet vad jag gör
Men jag har ju gått hemma nu i över 2 år så det börjar bli långtråkigt, även om det är mysigt att vara hemma med barnen. Men nu längtar jag faktiskt efter att jobba igen. Med vad vet jag inte då jag inte har något att falla tillbaka till. Kanske går klart min utbildning till undersköterska. Får se hur det blir. Har ganska mycket planer på g ändå 
Ska väl försöka fortsätta att fixa iordning här hemma också. Känns som om jag aldrig kommer någonstans 
Hemmet är inte alls vad jag vill att det ska vara så det behövs mycket förändring. Allt jag behöver är tid! *suck*
Jag vill önska er alla en underbar helg!!!
Martina
Yataz
God morgon Martina och alla andra!
Jag kände igen mig så mycket i det du skrev Martina, men vi är ju också i samma sits när det gäller barnen, och kanske när det gäller hemsituationen också? Vi har just flyttat och jag tycker att det är otroligt jobbigt stundtals att inte kunna fixa i ordning som man vill pga att barnen tar all tid, det känns hemskt att tänka så men jag kan inte låta bli. Det är ju lika mycket för deras skull man vill ordna ett mysigt hem också. Vi lever nu bland kartonger och planer på hur detta ska bli när vi blir färdiga, och jag är rätt less, vill ha färdigt NU! 
Igår körde Daniel till IKEA i Sundsvall, 30 mil enkel väg, och handlade massor, massor av grejer… Jag undrar hur länge det kommer att ta innan vi har byggt ihop allt det och fått upp det på väggarna?? Jag kanske ska starta en tråd där ni får gissa, haha 
Hur som helst, ha en trevlig fredag och en skön helg alla!
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Ja ni, kan väl trösta med att jag fortfarande har ouppackade kartonger som står längts upp på hyllor i garaget. Då har jag bott här i 20 år med nu stora barn .-) Så tiden finns inte senare heller. Så stressa inte för det ni. Mina barn har vad jag kan se inte tagit skada för det
värre om ni känner er stressade. Njut av barnledigheten istället…
Kram AnnSofi
Godmorgon och snart har halva dag gott!!
Sitter här med våra dräktiga hona Dolly och väntar och väntar… dag 67 och inga småttingar har kommit än
.
/Mili
#1 Jo, vi är ju i samma sits…jag flyttade hit för cirka 2 år sedan och har inte riktigt kommit i ordning ännu. Känns hemskt…men det är väl bara gilla läget och göra så gott man kan.
Du får visa bilder på hur det blev sen när ni kommer i ordning 
#2 Kan tänka mig att det lätt blir så *fniss*
#3 Ja, just det. Vad spännande. Vet du på vilken dag hon fött förut? Det brukar följa ganska bra är min erfarenhet. Lycka till!
Martina
Yataz
Godmiddag!
Äntligen hemma igen igår från min tre dagars sjukhusvistelse, kom på igår när jag la mig i min egen säng att den var helt underbar…sjukhussängar är då INTE sköna. Nu är jag piggare efter infektionen som de inte vet vad det var, först trodde de på Gallan men efter dropp och starkt PC-dropp och Ultraljud så uteslöt de den utan tror att det kunde vara Njurbäcken inflamation. Nu går man på stark pencillin och så nu mår jag bra och har sluppit den envisa febern som jag hade i 6 dagar.
Idag håller jag på att plocka upp efter barn och man som varit själva.
Maken lägger nu in det nya golvet i köket, så snart är det klart med det nya köket
Ha en bra fredag!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Halloj alla! Idag är det min sista semesterdag och det känns som att jag vill göra allt kul idag, panik! Planen var att ta en tur till Vaxholm med en kompis men med det här vädret vette sjutton…. Hursomhelst så ska jag iallefall ta till vara på denna dag på bästa sätt!!
Kram Maria
#5 Nej vad trist…du får krya på dig nu!!
Kram Martina
Yataz
#7 Jag ringde till henne förra matte men hon vad inte hemma så hon kunde inte titta där hon hade skrivit men hon trodde dag 69 men tror inte att det så bra att vänta till dess…
/Mili

God eftermidag eller kanske rent av god middag, snart om inte annat!
Jag har jobbat, har nu "lunch rast" hemma ska snart ta och gå till jobbet igen, ska kolla kattlådorna först bara som ja för övrigt ska byta i kväll till ny sand. och även åka och hämta min hund som är hos mamma sen igår kväll, om jag får hämta honom vill säga :)
Sedan blir det en tidig kväll för jag jobbar i morgon med men dock slutar ja kl 14 och det ska bli gudomligt skönt. då blir det till att ta tag i mammas trasiga bil :/ men men måste ju göras.
Trevlig fredag kväll på er allihopa! 
Godkväll eller kanske Godnatt för jag väl säga
Har i Luleå har vi +20 grader klockan 00.30…. inte illa
Dags att lägga sig, men nu har jag jobbat fyra nätter i sträck så det är inte "bara" att vända på dygnet
Jag jobbar natt i sommar… då jag annars pluggar resten av året. Men, nu njuter jag då jag är ledig i 2 veckor och hela familjen skall åka till Gotland på bröllop… en lång väg att resa (Luleå-Nynäshamn-Visby-Bursvik och hem igen). Men det ska bli så roligt att få komma iväg en sväng… Barnen längtar som bara den 
Sen kommer min mamma och pappa att bo hos oss och ta hand om våra tre "pälsklingar" de kommer att bli såååå bortskämda av min mamma… som älskar djur 
Ha en bra helg!!