OT God middag Söndag 26/7
God middag på er!
Själv har jag i ärlighetens namn inte gått och lagt mig ännu. Har haft nattpass med tvätt och barnagnäll 
Ja, det man inte hinner på dagarna får man göra på natten 
Trots att jag inte sovit en blund så mår jag lite bättre idag. Känner mig lite gladare i alla fall. Kommer i svackor ibland och har värk i kroppen. Nu hoppas jag på värme och sol. Då mår jag som bäst i kropp och psyke.
Påverkas ni lika lätt av vädret?
Ska snart ta en middagslur så jag får lite vila..
Hoppas ni får en trevlig dag! Kikar in senare igen…
PS. Jag har suttit och uppdaterat forumreglerna lite till det bättre. Kom ihåg att hålla er uppdaterade!
Martina
Yataz
Jag kan inte begripa hur du har tid med allting,
Bra gjort iallafall,,,,,,,,,,,
/Eva
Hoppas du för lite välförtjänt vila, Martina (oj det rimmade
)
Jag har planerat att börja mitt nya hälsosammare liv och har tänkt ta en länk senare idag. Så nu sitter jag och hoppas på att det ska börja regna så mycket så jag kan ställa in det
Det blir i vilket fall som helst inte så mycket springa, jag ska ta pulsmätaren med och med tanke på min kondition för tillfället så kommer det nog att bli mest promenad.
/ Lena

Godmiddag gott folk!
Vxl molnighet så jag försöker få lite sol på mig. Ikväll ska jag jobba i receptionen på friskis och svettis. Annars vilar jag upp mig för att börja jobba i morgon efter tre veckors semester
Hej på er allihop!
Här regnar det och Tor far fram i himlavalvet emellanåt.
Golvet i köket är klart…Jippi…
Jag ägnar dagen med att ta bort det gamla kaklet och fy vad det sitter
Maken ska sätta gipsskivorna på plats på en vägg eftersom den är vind, "Genovia" Tilly älskar att vara med och "hjälpa till" men vi tycker hon mest är ivägen. Men skoj har hon iallafall särskilt när hon kommer klättrandes på ryggen på husse eller matte eller när hon tar verktygen och ska släpa iväg med, jätteduktig tycker hon.
Nu ska det bli ett brake från jobbandet och jag ska åka iväg och köpa Thaikäk…….mums….
Ha det bra alla ute i cybervärlden!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly