Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 06-konstruktiv-kritik
Läst 693 ggr
Charlie8
0

Förutom att han är en söt sällskap..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så är det ju min första. Jag undrar om han är fin i era ögon. Jag tror att han är trekantig och har för liten överläpp, kanske bra haka?? Jag kollat runt lite på andra omdömen mm. Lade inte så stor vikt på hans utseende när jag tingande honom. Har bättre koll på Perser, så de flesta katter har lång näsa och stora öron i mina ögon. Flört

Har ingen bra bild.. men nåt kan man kanske utläsa.

Yataz
0

Jättesvårt att säga något med bara den bilden. Det bästa är om du kan ta någon bild framifrån, i profil samt helst uppifrån så man ser huvudets bredd.

Det jag kan säga av denna bld är att han ser otroligt söt ut Kyss
Men det vet du ju redan Flört

Martina

Yataz

Charlie8
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska fram med kameran när han kommer hem nästa vecka.

Haha.. inte trodde jag att jag skulle sitta uppe om nätterna och läsa om ragdolls. Han ska ju bara bli vår nya gosegris.

//C

raggis22
0

Vilka tassar han har, jättesöt,,,,,,,,,,,,,,,,,

kitcat
0

Sorry, alldeles för dålig bild. Bättre att vänta med att lägga ut tills man har ett kort som åtminstone är skarpt tycker jag.

Charlie8
0

Jo, ursäkta jag vet ska verkligen fixa bättre bilder. Är lite ivrig och nyfiken bara. Men nu tänkte jag ändra detta inlägget men kommer inte åt det? Jag går in på redigera inlägg och då finns det inga inlägg där. Nån som vet hur man gör?

//C

Rosino
0

#5 Då mera än än timme gått sedan man skrivit sitt inlägg så går det inte mera att ändra. I så fall måste du be Martina hjälpa.

kitcat
0

#5 Förstår att du är ivrig. Ska bli skoj att se ett annat foto, just nu är det svårt att se hur han ser ut. Börja en ny tråd när du har ett bra foto tycker jag Glad

Snowdollz
0

inte behöver man vänta med att lägga ut bild när man är glad och ivrig. Det kommer säkert ngn mer bild sen. Är man stolt och glad över sin dunboll så är det bara att lägga ut en bild! Skrattande

Snowdollz
0

Han ser för övrigt väldigt söt ut!

janesmatte
0

söt tycker jag Kyss

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

dara
0

han ser grymt söt ut men även VÄLDIGT busig.Skrattande

kitcat
0

#8 Absolut, men kanske inte under "Konstruktiv kritik" då. Självklart ska man få vara glad och ivrig, det hör ju till - I know the feeling…