Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 936 ggr
Norrtassens
0

Mina underbara katter....

Har tagit några nya bilder på mina underbara kissar… ville bara visa upp mina älsklingar…..

Min älskade chokladkille Zack har nu blivit 11 månader…han är i fortfarande i utvecklingsstadiet…. Hoppas att profilen och bredden på kinderna förbättras. Zack är en bamsing på 6,5 kg Kyss

Min söta Stella, är nu 1 år och 3 månader…hon är helt bedårande…så fort jag tar ett steg så är hon efter mej och ska se vad jag gör Kyss

Athena är oxå 1 år och 3 månader…är Stellas kullsyster, hon är såå underbar, och pigg…hon hinner hitta på en massa "hyss" varje dag Kyss

Åsså lilla Molly, som nu är 8 månader…hon är så bedårande söt…en riktig famnkatt. Hon ska alltid tvätta min näsa innan jag somnar på kvällen Kyss

Sist men inte minst…min älskade Gizmo, en 3-årig kastrat…han är helt underbar. Han försöker hålla ordning på de busiga kattkompisarna i hushållet Kyss

aannickaa
0

Så sötaKyss

Snowdollz
0

Vilka fina katter! Min favorit blev Molly! Kyss

OldTown
0

Söta. Kyss

Wonderdolls
0

Jätte söta kisse katter du har!Kyss

Christelle
0

Du använde verkligen rätt ord: Underbara :)!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Norrtassens
0

Tack så mycket för de fina orden Skrattande

De är mina underbara älsklingar och jag skulle inte vilja vara utan dom en enda dagKyss

Limin
0

Åhh, så fina Annica!! Kanonfina bilder…. Mina favorit från bilderna är Stella, Athena och Molly… tre superfina tjejer Skrattande Vi måste träffas och "prata" lite ragdooll och jag vill så gärna träffa alla dina raggisar…. Vi träffas väl i Pité i alla fall sen får vi kanske planera en träff på hemmaplan Flört

//Anki

Norrtassens
0

#7 Tackar Skrattande

Ja, det skulle vara supertrevligt att träffas på hemmaplan…jag skulle oxå vilja träffa dina snyggingar Skrattande

Men vi ses först o främst i Piteå Flört

janesmatte
0

sötnosar Kyss

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Limin
0

#8: Ja, vi måste träffas… alltid roligt att få prata ragdoll… ingen i min bekantskapskrets har raskatter så det är alltid roligt att få träffa andra med samma intesse Skrattande Och visst vi måste båda få träffa varandras raggisar Flört

Yataz
0

Fina katter…min favorit blev Stella Kyss

Martina

Yataz

Lottis-Gottis
0

JättefinaGlad

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Norrtassens
0

Vad roligt att ni tycker att mina älsklingar är fina….själv tycker jag ju det förstås, men jag är ju partisk Oskyldig

Kram Annica

harley
0

De är jättefina allihopa! MEN Zack tycker jag ju allra bäst om!!! Konstigt va???? Skrattande

Sköt om dig vännen!

Kram MonicaKyss

Tillemoras
0

SÖta!!!! Kyss

Evenstars
0

Jättefina!!! och väldigt fina bilder!!!! :)

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

dara
0

gillade verkligen athena… oh gizmo är ju favoriten såklart Flört… och han har ju just blivit morfar också, gör honom ju bara snyggare

Norrtassens
0

#14 Ja du Monica, den lille Zack håller på att bli stor nu…han är verkligen världens mysigaste kissekatt, en riktig trasdocka. Jag är såå glad i honom Kyss 

#15 Tackar Skrattande

#16 Tack…jag ÄLSKAR att ta bilder på katterna, och nu när jag har en systemkamera så blir det ju faktiskt rätt så hyfsade bilder Skrattande

#17 Tackar…morfar Gizmo hälsar med en massa nospussar till sina barnbarn KyssKyssKyss Lycka till med dunbollarna! Ska bli roligt att få se bilder på dom framöver Skrattande

Cherione
0

gillade utrycket på athena riktigt lyser bus i ögonen på henne:D

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Norrtassens
0

#19 ha ha…ja, det stämmer när du säger det Skrattande

Hon är verkligen full i upptåg denna tös Kyss