Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 670 ggr
Yataz
0

OT God morgon Söndag 2/8

God morgon alla raggare!!

Vill bara önska er en underbar dag Skrattande

Grattis på namsdagen Karin och Kajsa.

Blir en lugn dag här idag. Det är mulet väder här i Linköping med cirka 17 grader. Har kurat ihop mig i soffan med en kopp te tillsammans med minstingen Sandro. Ecco ligger här på soffan och spinner och sover. Ska hämta gullungen William lite senare som sovit hos mormor och morfar inatt. Han tycker det är så kul där och ville inte följa med hem igår. Flört

Martina

Yataz

FunHouse
0

Godmorgon Martina och ni andra.

Själv har jag haft en orolig natt. Jag trodde Pinglan skulle få i natt för det var dag 65, så därför har jag vaknat och gått upp och tittat till henne med jämna mellanrum.

Verkar inte som om Pinglan fattat att det är dags alls…idag dag 66 och inget har hänt, inte ens slemproppen har gått. Det brukar den väl göra innan det är dags.
Jag vågar inte gå utanför dörren i allafall..
Det borde vara dags för Pinglan har gått upp 2 kg nu…

AnnaCarin

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Yataz
0

#1 Åh vad spännande med bebbar på gång..
Ibaldn kan allt verka lugnt och sedan går slemproppen och de sätter igång med en gång när man minst anar Flört

Det går nog bra ska du se…så länge hon är lugn så. Hon ropar säkert efter dig när det är dags.

Ska bli kul att få höra hur det gick sen och vad det blev…och självklart vill vi se massa bilder här framöver, men det antar jag att vi inte kommer slippa undan från..hihi

Lycka till!

Martina

Yataz

Fyrpihls
0

Jag tror också det är lugnt… Det är inte alltid det kommer nån slempropp förrän precis när det sätter fart….

Hon kanske blir som mor sin… du vet ju hur hon låg i handfatet som om ingenting var på gång, och i nästa stund var hon i full gång…

Ring mig sen… så kommer jag en sväng…

janesmatte
0

god kväll säger jag istället,nu är det lugnt innan inte varit lugnt

cyklat hela fam ,plockat bär,gjort paj.

nu blir det kolla dator sedan middag sova tidigt är slut i kroppen .

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

FunHouse
0

Godkväll.

Fortfarande händer inget här hemma. Trodde ett tag att det var dags för hon kom upp i sängen och bet tag i min handled och drog i mig. Detta har hon aldrig gjort innan.

Men det verkar som om hon bara ville att jag skulle sitta med henne och klappa magen. Lite förvärkar har hon nu i allfall.

Inget är som i väntans tider  

ac

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Tillemoras
0

#5 Lycka till!!!Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer