Ny ragdollägare
Efter mycket förväntan fick jag igår äntligen hämta hem världens charmigaste lilla blå colorpointtjej. S*Par i Ess Blue Lady, som här hemma kommer att kallas för Safir (eller Saffy, men det är inte vad hon "heter", utan bara som det blir) är verkligen en liten hjärtekrossare. Det känns redan som om jag har skaffat mig världens bästa kompis för en lång tid framöver.
Det bästa som finns är att busa med leksaken i klätterträdet, busa med "jaga musen"-leksaken, och busa med mattes hår.
Samt att knalla rätt över tangentbordet om man kommer åt.
Hon slocknade bredvid leksaken när hon hade stojat ett tag, men vaknade när jag kom ner på golvet för att kunna ta kort med hopplösa mobilkameran.
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Grattis till din sötnos och till bra val av ras!

Grattis till din fina nya kompis! 
Grattis herakai, till ragdollfolket,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Grattis till sötnos!!!!
Grattis in i ragdollens förtrollande värld?? Lycka till med gobiten

grattis vilken docka du hittat
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Grattis, vad fin hon e. Lycka till med allt du och din nya kompis.
Jag väntar på att få min första Ragdoll, han är också colorpoint, en blå.
//C
Grattis till sötnosen! 
Hoppas vi får följa utveckligen med många bilder här på forumet!
Lycka till!
Martina
Yataz
varning fressten… Du kommer garanterat snart ha minst en till… Hi hi, dom är nämligen beroendeframkallande.. Grattis
Grattis till en underbar kattras :-)..
Precis som #11 skriver har du snart en till *hehe* de är beroendeframkallande katter :-)
//Lotta
Haha, tack allesamman!
Jo, beroendeframkallande tror jag nog de är, men det får vackert lov att vänta ett tag med en katt till. Men det är definitivt helt rätt ras för mig, lilltjejen har i stort sett alla de egenskaper jag tycker om i en katt, så jag kan ju gratulera mig själv till att ha gjort en bra bedömning utifrån vad jag läst. ;)
Måste övertala någon med bättre kamera att ta fler bilder åt mig; hon är så söt när hon leker men mobilen tycker mest att det blir någon form av silvrigt smet av henne när hon rör på sig. I morse bestämde hon sig dessutom för att hon var påsdocka, och inte trasdocka, när hon hoppade ner i kattungepakets-kassen som fortfarande stod i soffan.
GRATTIS till din första Ragdoll…. :)
De är fantastiska!!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

grattis 
_____________________________________________________________________________________________________
Letar Ragdoll på foder