Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 640 ggr
Yataz
0

OT God morgon Tisdag 4/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla forum-raggare Flört

Jag vill önska er alla en god morgon och en härlig fortsättning på dagen!

Grattis till namnsdagsbarnen Arne och Arnold!
(Grattar mig själv lite på födelsedagen också Flört)

Linköpingsvädret ser inte lovande ut, verkar bli mulet hela dagen. Nåväl blir det ruggigt att sitta ute får man väl käka lite tårta inne..hihi

Jag glömde faktiskt också bort att min allra första avelshane S*Chorotegas Camembert faktiskt fyllde 5 år igår 3/8. Visserligen bor han inte hos mig längre, men kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta. Idag lever han som lycklig kastrat i Jönköping med barnbarnet S*Yátaz Equiano.

**GRATTIS Go-gubben Camembert på 5-årsdagen!!
**
Camembert till vänster och Equiano till höger.
Visst är de söta?!

Yataz

Rosino
0

God Morgon!

och grattis Camembert!

På tal om ostar så sitter jag just nu och väntar på att åka till veterinären med Cantadou. Han ska kastreras idag och just nu känns det inte alls bra Gråter Men när det är gjort så är det bara att acceptera, det går ju liksom inte att få ogjort sedan.

Här skiner solen än så länge, och det är över 20 grader varmt redan. Solsken och varmt har lovats till hela veckan, och jag är ledig.

Dagen blir väl ändå att tillbringa mest inomhus, man vill ju gärna hålla lite koll på en katt som varit sövd.

Ha en bra dag!

/ Lena

Elvans
0

Grattis Martina  :-) Ät lite tårta för mig med  *mums*

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

NorthernPearls
0

God morgon å Grattis Martina.

//Susanne T

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Christelle
0

SkrattandeGrattis Martina och grattis Camembert!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Rosino
0

Ojdå! Jag missade att du också har fördelsedag!

Grattis Martina!

(då fyller vi år på samma dag Flört)

Norrtassens
0

Ett stort GRATTIS till både dej Martina och till Camembert!

HIPP HIPP HURRA!!! Skrattande

ProvinsiaRivers
0

Stort GRATTIS till ALLA födelsedagsbarnSkrattande.

Varmt och soligt i Haparanda idag oxå…igår storstädade jag huset ändå och idag blir det fönstertvättObestämd.Det ska man ju göra när det är mulet men nu har jag inget val,då det är lovat kanonväder hela veckan och jag vill ha huset i presentabelt skick till på lördag.Sambon min ska ha sin 40 årskalas då här hemma!! Detta är min sista semestervecka så det är oxå på tiden att jag gör någon nytta,hihi,för det känns som att jag varit ganska lat under min semester faktiskt.Men visst måste man ju få lata sig då,för när får man annars göra det? Ha de bra gott folk!

Wonderdolls
0

Stor Grattis!!!Kyss

DolliDays
0

JätteGRATTIS på födelsedagen :)

Hoppas det blir en fin o minnesvärd dag

Wonderdolls
0

På tala om födelsedag våra Dolly här hemma fyller 4 år idag Glad sa hon får många puss ifrån matte och nåt gott att äta på!!KyssKyss

/Mili

Yataz
0

Tack för alla gulliga inlägg! Skrattande

Grattis till Lena och Dolly också! Kyss

Idag har jag varit hos mamma och där satt vi och grillade och åt tårta och massa gott. Under dagen har jag fått en massa värmande hälsningar via sms och man blir så glad!

Hoppas ni haft en helt underbar dag ni också!

Kram Martina

Yataz

Rosino
0

Jag fick en tatuering i födelsedagspresent av min sambo… Cool

Han jobbar borta i veckorna men ringde på morgonen och sa att jag skulle titta i ett skåp. Där fanns två skisser på katter, och han sa att jag skulle välja den ena så skulle han betala så att jag får den tatuerad på benet Skrattande Jag har ingen taturering från förr och tycker det verkar läskigt, så jag sa att jag skulle tänka på saken…

Skisserna (tyvärr har jag inte möjlighet att scanna dem) är gjord av en konstnär vid namn Tanja Aumanen.

Här är länken till hennes hemsida, gå gärna in och titta, hon har mycket speciella tavlor :) Jag har två små katt-tavlor som hon gjort.

Tanja Aumanen

[
](Tanja Aumanen)

Hon och hennes konstnärspartner ska ställa ut på Biennalen i Florens i december.

Yataz
0

#12 Spännande…du får visa upp resultatet sen om det blir av Flört

Själv fick jag klippning, färgning och rubbet så nu ska jag bara boka tid hos frissan. Behövs verkligen. Har inte klippt mig eller gjort något med håret på över två år Skäms Känner mig som en rishög nu Skrikandes

Martina

Yataz

Inlägget är låst för nya kommentarer