Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1012 ggr
Yataz
0

OT God morgon Onsdag 5/8

Jag vill önska er en underbar dag!

Grattis till namnsdagsbarnen Ulrik och Alrik!

Här i Linköping är det lite mulet väder, men solen tittar faktiskt fram ibland. Ser ut att bli regn senare men det skulle visst bli uppehåll med sol några timmar till kvällen Glad

Får se vad dagen har att erbjuda. Jag har så fruktansvärt mycket som jag måste och vill göra, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Känner ni igen er?

Martina

Yataz

NorthernPearls
0

God morgon

Och god fortsättning på denna underbara dag.

Här skiner solen och förgyller ytterligare en sommardag åt oss.

Hoppas er dag nere i Linköping blir fin.

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Yataz
0

#1 Tack Glad

Hittade ett tänkvärt citat som jag tänkte dela med mig av här idag:

En falsk vän är som en skugga; I solsken kan man aldrig bli kvitt honom. I regn är han spårlöst försvunnen

- Okänd

Martina

Yataz

Helona
0

God morgon på er!

Jag är helt slut,efter den här natten! Jag har haft besök. Åsa Hammarlund,Christine Landin o Jörgen Fritjof har varit här!!!

Christine har förlöst min kastrerade Maine coonhona. Det blev två Ragdollungar,varav den ena tyvärr avled.

Jörgen skulle bedömma mina två MCO. Han sprack upp i ett leende,när jag visade dem. Men sa inget??

Åsa,sa inte ett ord! Hon satt bara och kelade med Helona,och log….

Sååå..vad ska jag göra med kattungen? Jag kan inte ha fler katter här hemma.

Jaa,jag har drömt!!Snacka om att få ihop det! Jag får nog ta en paus från det här forumet Skrattande.

Här i Kalmar är det växlande sol/moln. Jag ska jobba ikväll 14-22.

I morron är det Rix fmfestival i stan. Det ska bli kul!

Ha en bra dag alla!

Åsa

Rosino
0

Hejsan!

#3 Jag undrade nog när jag började läsa inlägget om du är riktigt nykter…. Flört

Nu ska jag cykla iväg och luncha med en god vän.

Ha det gott!

/ Lena

NorthernPearls
0

#3 .. huija vilken dröm du hade Skrattande

en bra dag till dig oxå

susanne

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Miggy
0

Tack Martina! Önskar alla här en underbar dag! I Stockholm skiner solen och det är varma grader! Hoppas det håller i sig till helgen.

/Miggy

Yataz
0

#3 HAHAHAHA!!! Skrattade så jag nästan fick tårar när jag läste att det var en dröm! Jag bröjade just undra när du svamlade om att förlösa en kastrerad Maine coon hona som fick två ragdollungar….haha Skrattande

Vad man drömmer tokigt ibland alltså!!

Martina

Yataz

Wonderdolls
0

Hej på er,

Här är det soligt med lite moln … och jag sitter inne med bihållsiflamtion och feber! Alla 4 sötnosar har öppnat ögonen och vandrar runt i bolåda förfullt.Kyss

/Mili

Yataz
0

#8 Usch låter inget bra…krya på dig!

Martina

Yataz

Inlägget är låst för nya kommentarer