Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 1313 ggr
Yataz
0

OT God morgon Torsdag 6/8

**Jag vill önska er alla en riktigt härlig morgon!
**Jag har visserligen inte lagt mig än, men tänkte att det är bäst att skriva en tråd nu innan jag lägger mig *hihi*

Grattis till namnsdagsbarnen Alfons och Inez!
Tror det finns några forumkatter här som heter så om jag inte är helt ute och cyklar nu Flört

Idag sägs vädret bli soligt hela dagen i Linköping. Vågar inte tro det förrän jag ser det eftersom det varit så mulet hela tiden.
Tänk att vi redan är inne i augusti månad…vart tog hela sommaren vägen Förvånad

Inget speciellt planerat för dagen så vi får helt enkelt se vad den har att erbjuda. Snart är det helg igen! Skrattande

God natt…eller…hmm…god morgon var det ju Flört

Martina

Yataz

FunHouse
0

Godmorgon!

Förstår inte att du orkar vara uppe hela nätterna Martina. Du hinner väl inte gå och lägga dig förrän barnen vaknar? Dom brukar ju vakna tidigt i den åldern.

Sen när dom blir så stora som mina barn,,yngsta 15, då går dom inte upp förrän em.

Fast jag har en nakenfis som väcker mig istället. Redan kl. 05.00 kom hon idag och var såååå kelig och ska gnida sig mot mig och traja med tassarna mot min hals…mmmm, det är jättemysigt.

Sen var jag tvungen att gå upp och kolla dom nyfödda. Det är verkligen så tyst i Pinglans bo, så ibland går jag upp på natten och kollar så de lever. Men det gör dom, de äter och äter.

De är så söta, trots att de bara är 2,5 dag. 5 är väldigt vitaGlad en är mörk och har underbara ryggfläckar som jag älskar.

Nä, kl. är bara halv 7 och jag har semester två dagar till. Jag tror jag tar mig en tupplur igen.

Godnatt AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Elvans
0

Ibland undrar jag samma sak, hur orkar du Martina?

Idag händer inte mycket här, ska försöka fixa kattdatabasen jag hållt på med i 1 år snart.. Solen skiner i ett vackert Norrköping :-). Jag har också en katt som kommer mitt i natten och vill kela. En liten tjej som heter Yátaz Halo :-). Hon saknar nog sin bror som flyttade i måmdags. Hon ska ligga nära nära och så kloar hon på mig. Det gör lite ont ibland, men det gör inget  :-)

Jag ska ringa doktorn nu, har så förbaskat ont i min vänstra armbåge, kan knappt räta ut den och jag kan inte lyfta med den, sedan är jag ju vänsterhänt också så det ställer till endel  :-(

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Yataz
0

Jo jag vet faktiskt inte själv hur jag orkar riktigt…Obestämd

Jag är så trött på kvällen, men sen när jag äntligen fått barnen att somna så är det som om det blir fööör tyst här hemma så jag kan inte somna. Då sätter jag mig framför datorn istället Flört

Jag sover nog max 4 timmar per natt men ofta mindre Skäms
Aja, tids nog får nog jag också sova Flört

#2 Åh pussa massor på Halo från mig!! Kyss
Ja, på de andra också självklart!! Glad

Martina

Yataz

Wonderdolls
0

Godmorgon eller goddag,Tungan ute

Här är det molningt och lite trist väder … min bihållsiflammation fortsätter med lite högre feber i natt men nu morgonen kändes lite bättre. Imon fyller de små fyra 2 veckor vad tiden går fortKyss…

Ha en bra dag allihopa

Mili

Yataz
0

#4 Skrev i gårdagens tråd att du skulle krya på dig, men skriver det här också!

Är de redan 2 veckor…gisses..tyckte det var igår de föddes typ Flört

Martina

Yataz

Wonderdolls
0

#5 ja imon fredag blir det 2 veckor förstår inte vad dagarna ta vägen ibland! Tack ska försöka krya på mig!Obestämd Ingen rolig bihållsiflammation den här gången det kom så fort så fick jag problem med min atsma-alergi ocksåRynkar på näsan. Har en tenta om en vecka också och jag kommer att vara tvungen att skjuta upp eftersom jag hinner inte plugga färdigObestämd..

Mili

Yataz
0

#6 Usch låter inget vidare…men som man brukar säga efter regn kommer det solsken. Så mycket värre kan det väl knappast bli för dig nu Flört

Martina

Yataz

Wonderdolls
0

#7 Ja precis värre kan inte blir Tungan ute nu kan det bli bara bättre.

Mili

Inlägget är låst för nya kommentarer