Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 559 ggr
Yataz
0

OT God Morgon Tisdag 11/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla trasdockor Flört

Det har blivit lite sparsamt med god morgon trådar nu senaste dagarna…ibland hinner jag inte riktigt..

Själv har jag haft en liten Sandro som inte velat sova inatt så det var bara att stiga upp vid kl 04 då jag försökt få honom att somna om i ungefär 2 timmar Skrikandes
Men så är det och man bara smälter ju när allt de gör är att ge en de största leendet de kan Kyss
Nu när jag piggnat till, ja då somnade han…så kan det gå..hihi

Sitter annars för fullt och fixar med Rag-Times. Söker fortfarande bilder på feltecknade mitteds. Är alla era mitted katter perfekt tecknade? Förvånad
Skicka gärna till mig om ni har något att bidra med eller om det är något annat ni vill ha med..

Vädret här i Linköping ska tydligen bli mulet med regn samt lite sol som tittar fram några timmar under kvällen.

Hoppas ni får en härlig dag!

Kram Martina

Yataz

Christelle
0

Aw vilken söt bild :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Fyrpihls
0

Åh Martina, får jag låna???? Kan jag inte få bli lite moster eller nåt….??

kom hit!!!

Fyrpihls
0

Frssten en jättehemlis…

jag ska bli mormor för allra första gången… I April 2010

Om allt går som det ska…. Min äldsta dotter matilda är dräktig (höll jag på att säga) gravid menar jag…. hi hi

och jag som bara är typ 40

Yataz
0

Hihi, då har jag en barnvakt om jag skulle behöva alltså Flört

Kul att du ska bli mormor…nu är det ju ingen jättehemlis längre *fniss*

Håller tummarna att allt går som det ska med dräktigheten….eller jag menar naturligtvis graviditeten…hahaha Skrattande

Kram Martina

Yataz

Fyrpihls
0

nej, men de som det är hemligt för är ju inte på det här forumet vettu…

tihi…. tror jag i  allafall….

jag har just varit iväg på ett återbesök på sjukhuset med min ena dotter… stressade som en galning för att hinna dit….

och då var det inte idag utan i morrn jag skulle vara där…*suck*

Yataz
0

#5 You never know Flört

Ja inget kul när man tar fel på dag inte..Obestämd

Hoppas alla här haft en trevlig dag!

Martina

Yataz

Singo-Torpet
0

länge sen ja var här nu.. saknat er alla, och alla goda råd :)

I dag ville ja inte gå upp alls… tagen efter gårdagen, usch bara tråkigheter med 10/8….

upp till jobbet var man som tvungen att ta sig sen hem och fundera lite sen en skön lång promenad med min hund ute på Singö, längst havet, så skönt att rensa huvudet… nu ska ja kasta i mig lite mat sen ska jag jobba igen…

Inlägget är låst för nya kommentarer