Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 750 ggr
Charlie2006
0

Vad tyx om min radoll?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill veta om ni tycker fotot är fin om min älskling är fin?

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

raggis22
0

????????????

Charlie2006
0

¤1 ?

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Hvenhildas
0

Lite konstig bild den ser väldigt photoshoppad ut och katten ser ut att ha blivit förvrängd också på nåt sätt. Om du lägger in en bra bild av din katt får du säkert ett omdöme

-------------------------------------------------------------------
Ragdoll kull född 25 jul med underbara padd tjejer fortfarande till Salu
Välkommen in på: http://hvenhildas.com för en titt

Charlie2006
0

#3 Bakrunden är photoshopad men själva katten har ja inte gjort något med, ska se om ja hittar en bra bild.

Min hemsida

//Frida

Limin
0

Jag gillar inte bilden…. katten ser nästan uppstoppad ut. Jag kan inte genom bilden säga om din katt är fin. Så sätt in en ny så ska jag ge en kommentar :-)

Yataz
0

Ja bilden ser förvrängd ut…ser nästan ut som om man håller katten i nackskinnet eller nåt..

Säger som alla andra…lägg gärna in en bättre bild..

Martina

Yataz

Charlie2006
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej ;), här är Elektra men en annan bild :) Hoppas den ser bätre ut ;) Bilden är från semestern, nyvaken elektra på bilden

// Frida

Min hemsida

//Frida

Christelle
0

Mycket bättre bild på din fina kisse :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Charlie2006
0

Hehe tack så mkt :)

Min hemsida

//Frida