OT Facebook
Har fått förfrågningar om "Vänner" på densamma. Greppar det inte riktigt. Är det någon som har en bra manual? 
Förstår inte riktigt din fråga 
Menar du en manual över hur Facebook fungerar?
När du får förfrågan om vänner så kan du antingen lägga till dom som vänner eller ignorera dom.
Har inte varit så aktiv där på över ett år nu och det hade visst hänt massor när jag loggade in 
Yataz
Som Martina skriver så kan man välja om man vill lägga till de personer som man får vänförfrågan av, eller om man vill strunta i dem…
Om du väljer att ha dem som vänner så kan de se t.ex vad du skriver i din logg (beroende på hur du har dina facebookinställningar kan du ändra sekretessen.)
Du kan också följa med i statusuppdateringar och nyheter vad dina vänner skriver i sina loggar osv.
Det beror förstås på vad man vill använda facebook till - om du vill ha den för att hålla kontakten med dina verkligt nära vänner, eller om du vill ha kontakt med så många som möjligt, t.ex inom kattvärlden. Det kan ju vara blivande kattköpare som önskar få dej som vän i hopp om att du skriver på facebook om hur dina kattungar utvecklas osv och postar foton på dem 
#2 Tack för tipsen. Jag får lära mig efterhand.