I väntans tider
Nu är det dags för min dröm att bli sann. Min älskade ragdoll Jasmine (S*sollefteåkatten René) är dräktig med CH S*Karrei Figaro. Kattungarna är planerade till den 11 Aug. Nedräkningen har börjat på allvar nu :)
Möjliga utfall är Blå & brun i teckningarna Colorpoint och en chans till Bicolor.
Vill säga tack till Marie att jag fick låna Figaro till Jasmine och för allt stöd jag har fått av alla. :) Tyvärr kan jag inte skicka med bilder men dom kommer så fort jag kommer hem :)
Grattis till den kommande kullen och lycka till! 
Lycka till med kommande kullen!
Hoppas vi får se bilder här framöver! 
Martina
Yataz

lycka till med kommande kullen
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
Lycka till!
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Lycka till med kommande kullen!

Lykke til. Skjønner at du er spent. 

Tack till alla :D
Idag var dom beräknade men inte ett tecken på några kattungar ännu. Min lilla Jasmine fortsätter att vara irriterad på dom små när dom sparkar och har sig i magen och även fortsätta med att sova och ta det lugnt fast hon vill ha ut dom. Nu är det riktigt nervöst här hemma, hela familjen håller koll på henne.
skickar med någon bild…

#7 Lycka till med kommande kullen!
F´låt att jag frågar men du skriver att dom är beräknade till idag…är hon på dag 63 då? En hona är väl dräktig 63-67 dgr?

Lycka till med den kommande kullen!! 
#7 Spännande förstår jag…har ju kommenterat tidigare men måste bara säga att din hona har väldigt läckra kontraster!!
Martina
Yataz

#8 har räknat med 65 dagar :P
#10 tackar :D Tycker med att hon har fin färg och allt. Synd bara att jag endast får ta en kull på henne ^^ Men ska försöka behålla hennes linjer och vi får hoppas att det blir en hona i kullen som är kvalite på som jag kan behålla och avla vidare på i framtiden ^^
(ps. ser ut att vara en ledig kattunge i kullen redan, får först se om det blir 4st som vi har känt)
(skickar med en bild från när hon vägrade sammarbeta med mig och min kusin när vi hade fixat en studio hemma xD)

Nu är väntan över :D Det blev 4st små bäbisar och en bjässe xD (5 kittens :D) Allt gjick smidigt efter första. Den första kom ut med svansen först och inga bakben. Men våran jour Anna fick rycka ut och allt löste sig. Sen flöt det bara på.
Vi misstänkte att det var en till unge men när vi kände igen fanns det ingen så måste ha känt typ tarmen innan eller något. Tyvärr tillät inte Jasmine oss att väga dem när dom var födda. Fick endast väga 2. Men vi ska väga alla idag och ev märka dom.
Från början var ungarna förmodligen 7st. Vi hittade efter 4-5 veckor blodklumpar. Vi tänkte inte mer på det då men nu förstår vi att det måste vara 2 ofullständiga ungar som hon stötte bort :)
Nu är Jasmine en underbar mamma, nu är hon fortfaranade trött men ser ut att repa sig :D
Grattis till bebisarna! 

Grattis. Så mysigt med smått.

Åhhhh!!! Grattiiiiss!
Vad skönt att allt gått bra!
Nospussar till dem alla
Nospuss till mamma Jasmine som varit så duktig
Kram/ Marie

Tackar :D
#15 ringer dig imorgon, har lite frågor :)