Rag-Times Nr 3 2009
Hualigen vad tiden går!!
För er som är medlemmar i SRC är det snart dags för ett nytt nummer av RAG-Times. Denna gång har jag tema Mitted och Utställning.
Ni får gärna skicka bilder på era vackra mitted-katter!
Lite bilder på felteckningar osv skulle också vara kul att få med.
Och utställningsbilder med för den delen!
Jag har ganska mycket fakta att fylla upp numret med även denna gång, men är det något ni vill ha med i tidningen så tveka inte att skicka det till mig. Någon liten egen berättelse eller någon artikel eller vad det nu kan vara. Speciellt intressant om det har med mitted eller utställning att göra.
Skicka till: redmail@scandinavianragdoll.com
Martina, Redaktör för RAG-Times
Yataz

Ser fram emot numret
HAr Skickat in en bild på en feltecknad mitted.
Har skickad en mitted åxå,,,,,,,,,,,,,,
Tror nog att jag ska skicka in några bilder på Sir Lancelot. 
Det blev faktiskt bilder på 3 av våra mittedkatter. 
Tack snälla för era bidrag!
Ni får gärna skicka mer…
Är det ingen som har någon rolig utställningsberättelse som ni varit med om som ni kanske vill bidra med som lite rolig läsning?
Saknar fortfarande utställningsbilder!
Martina
Yataz
jag kanske kan skicka med nån bild på min vackra Amber… men den måste vara stor va… dom flesta av min ablider ligger ju i lite mindre format för att jag haft/har dom på hemsan..
Kraaaaaaaaam
#6 De behöver inte nödvändigtvis vara stora i sig, bara de är högupplösta.
Läs mer här: Hur vet jag om bilden är högupplöst?
Men är det ingen som har utställningsbilder och berättelser…har fått en del, men mer tas tacksamt emot!
Och är det ingen som har feltecknade mitted-katter?? Alla är perfekta antar jag 
Martina
Yataz
Aldur från min första kull är rätt rejält feltecknad…
Han ser ut som en rätt snygg bic, men det kan han omöjligen vara…
(Det är f ö han på avataren också)
-----------------------------------------------
Vi har kattungar!
-----------------------------------------------
#8 Har du någon större bild med högre upplösning så får du gärna maila mig den som bidrag till tidningen 
Martina
Yataz

Ni som postar bilder här kan ni snälla maila mig dom istället så jag får allt på ett och samma ställe: redmail@scandinavianragdoll.com
Martina
Yataz