En massa nytagna bilder =)
Hej påer alla! 
Det var ganska länge sen jag var här inne, tänkte nu förstås dela med mig med lite bilder på några av mina älsklingar som jag nu har tagit på förmiddan 
Först ut så har vi S*Yatáz Hantoz 4 Silvertrasans, En helt underbar kille som är mer högt än lågt. har aldrig haft någon kisse som välter så mycket blomkrukor som han, biter i tårna om nätterna och tvättar ens hår grundligt. Spinner så fort man tar i han. Han är sååå underbar!!

S*Evenstars Isolde af Emperior igen
Helt fantastiskt underbar tös!! Mattes lilla sessa! Ska ligga på min mage, helst under täcket om nätterna och slickar en i ansiktet med sin lilla sträva tunga varje morgon mellan kl 05-06 och tycker att matte ska mysa med henne. Finns nog inte mysigare och socialare katt än henne!!
super mysiga bilder på underbara katter!
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Här har vi S*Bebble´s Doll Tindra.
Helt underbar katt! ligger ner vid fötterna om nätterna men det händer att vi blir påhoppade i ansiktert när hon ska jaga myggor eller flugor som snurrar runt vår huvuden om nätterna
En riktig liten spinnare och underbart rar! Så söt med sitt lilla V eller Y och med sina små lotoffsar på öronen

#6 Tack! 

Åhhhhh, vad jag saknar Hantoz nu när jag ser honom… Och Himaz saknar jag med. Och oj vad jag ska sakna Halo när hon flyttar *blä*
Det värsta är att man bara har dem till låns :-(
//Lotta

Vad underbart söt Tindra är! JAg har en halv syster till henne, från en tidigare kull efter Tascha
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Sicka sötnosar du har! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
De är underbart söta, alla dina katter 

Ååå så vackra dom alla är :)! riktiga guldklimpar!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Jättefina bilder och katter. Jag fastnade mest för Freja
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Mycket fina bilder på lika fina katter! Freja blev även min favorit!
Jätte fina bilder!!! Vilken snygg tjej är Freja!!!
Åh helt underbara…och Hantoz den lilla busen…hur har du uppfostrat dom Lotta? hihi 
Pussa massor på Hantoz godingen från mig!! 
Vi kan väl ringas någon dag Marie?
Kram Martina
Yataz
Vackra katter! 
Uppfostrat?? Nu fattar jag inget :-) Trodde du gjorde det när du var här och fotade dem *hehe*.. Ni ska ju bara se Halo, henne är det ingen hejd på *hahahaha*
Här välte han inte en enda blomma men däremot satt han i dem den lilla sötnosen :-), tror det var han som kissade i matskålen några gånger med den första veckan de kom på att man kunde kissa överallt :-)
Pussa Hantoz från mig och min dotter :-)
//Lotta

OT: Vart har du köpt din soffa? Exakt sådant tyg du har vill jag ha!!!!
Fina katter!!