OT God morgon Fredag 14/8
God morgon alla goa forumkamrater!! 
En ny dag börjar så sakteliga att gry. Ny dag, nya händelser och nya möjligheter! Visst är det väl fantastiskt när man tänker efter. Varje dag är unik, precis som Du är unik. Gårdagen får vi aldrig tillbaka hur vi än försöker.
Igår natt blev Ecco pappa till tre stora bebbar!! Grattis Maria och Astrid! Det ska bli så kul att se utveckligen av dessa bebbar för jag tror mycket på kombinationen.
Idag ska jag träffa min morbror för första gången, eller ja sen jag var ett år då. Kommer ju inte ihåg det så tycker man kan säga att det är första gången nu.
Jag vill passa på att önska er alla en trevlig helg!
Ni som ska på utställning…LYCKA TILL!
Kram Martina
Yataz
Godmorgon !
Håller med dig Martina att alla individer är unika.
Gårdagen skulle jag vilja ha tillbaka, för idag är jag ett år och en dag äldre
och 364 dagar närmare kärringåldern….pust.
Gårdagen tillbringades på IKEA i Kalmar för införskaffning av
lite grejer till köket som vi hade missat. Snart är köket helt klart, kakel har vi inte hittat nått ännu, men idag kan jag börja plocka in allt i köksskåpen till Tillys stora besvikelse. Vad ska hon nu gömma sig i och ta för intressanta saker förutom sina leksaker att leka med?
Jag är ledig till tisdag nu och det känns skönt, maken likaså, fast han är ledig två veckor till, lite avis är jag allt om jag ska erkänna
.
Vädret här i Oskarshamn ser ut att bli fint, solen skiner och klar himmel, så länge det varar
Nu kom lilltöse Tilly och vill ha morgongosen av sin matte så det är bäst jag slutar.
Ha en underbar dag alla här inne och var rädda om varandra, man vet aldrig hur länge man har varandra.
Kramisar
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Åh Grattis i efterskott Lotta!
Kram Martina
Yataz
Tack Martina..men jag slutar fylla år nu
för jag är ju bara 25….hehe
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
haha 
Yataz