Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett09-recensioner-och-tips
Läst 829 ggr
Cherione
2009-04-25 22:19
0

bra våg?

Jag vill ha en ny våg.. tycker den vi har, som är till för människor är för stora steg emellan den väger bara hel och halv kilo.. vill ha mer detaljerat när man ska väga för fräktigheten. Har en liten våg med för kattungar men de är bara upp till 5kg..

Vad har ni för vågar? Några rekomendationer?

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Norrtassens
2009-04-25 22:24
0

Jag har en "fiskvåg" tror jag att det kallas, finns att köpa på Claes Olssons. Det finns både vanlig och digitala vågar. Min vanliga väger upp till 22 kg.

Den har en krok, jag låter katten som ska vägas gå in i en IKEA-påse (vilken de älskar att vara i), sedan tar jag vågen och hänger upp handtagen på kroken, och voila…så får man en vikt. Superbra tycker jag att den är. Billig oxå…under 100-lappen.

Cherione
2009-04-25 22:25
0

o vad smart=D ja stora pappers påsar är underbart skojsiga att leka i, så det lär inte bli något problem. får ta en tur till närmsta Claes olsson på måndag=)

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Limin
2009-04-25 22:30
0

Vi har också en fiskevåg, en digital. Jag använder en mjuk transportväska och väger den först och nollställer och sen sätter jag katten i väskan och väger. Då har de ingen chans att smita Flört Då, får man vikten på bara katten Flört

Limin
2009-04-25 22:31
0

#1: Ikea påse var smart! Skrattande

Raggisar
2009-08-16 01:18
0

Vilket jätte bra tips, nu ska jag snart vaccinera mina killar, så jag har bett om en vikt också, men sen köper jag en på Claes Olsson….Glad