Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 541 ggr
Lottis-Gottis
0

OT Godmorgon Söndag 16/8

Härligt att vakna utan huvudvärk och må bra när man kvällen innan varit på Kräftskiva, det gjorde iallafall jag, Gladvärre är det för maken som yrvaket slog upp sina blå rödsprängda ögon en kort stund och frågade efter om vi hade mycket huvudvärkstabletter.Skrattande men så är det när man rovar alla olika sorters snapsar, eller är det av Kräftorna man blir sjuk???Nu snusar han sött i sängen igen fast han borde var ute i köket och hjälpa mig med justeringar av lådor mm. Rynkar på näsan

En annan sak som jag funderar över är varför är alla beskrivningar så svåra att förstå sig på ibland? Vi har ett dillemma och det är rondellen till vårat hörnskåp, det blir inte bra trots att vi följer beskrivningen till fulla pricka, måste vara nått fel men denna, Inte kan det väl vara så att vi gör fel?Rynkar på näsan

Idag ska jag fortsätta att plocka in alla saker i mitt nya kök, har ändrat placeringarna massor av ggr, man vet ju inte riktig hur man vill ha prylana i skåpen, men en sak är säker att jag får massor med utrymme överGlad och det är ju bra.

Vädret här är mulet och blåsigt, blir nog regn framöver tror jag. Nu har jag tömt min kaffekopp så nu ska jag fortsätta i mitt kök.

Ha det bra alla och sköt om er och de era!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Fyrpihls
0

Godmorgon!

ja det kan verkligen vara en utmaning att få ihop beskrivningar enligt ritning…

Men det går säkert ska du se till slut, det är säkert bara nån liiiten detalj som du missat… Kolla igenom en gång till..steg för steg..

Ja, jag har också hört att man blir sjuk av kräftor… särskilt i kombination av nubbe.. det är ingen nyttig kombination… fniss..

Det är därför jag aldrig blandar sprit med nåt annat, än målafärg.. hi hi

Yataz
0

Alltid kul när någon annan tar initiativ att skapa en godmorgon-tråd Glad

Åh vad jag blev sugen på kräftor nu…måste klämma in det på schemat någonstans så vi också kan ha kräftskiva..
Men visst är det lite extra synd om karlarna när de vaknar morgonen efter *fniss*

Har varit lite down idag. Jag vaknade med en hemsk huvudvärk. Kanske tog jag huvudvärken från dig Lotta Flört

Hoppas ni har haft en underbar helg!!
Jag vet ju vad jag gjort om jag säger så…

Kram

Yataz