Hejsan!
Hejsan! tänkte presentera mig lite snabbt 
Jag heter Natalie och är 21 år och bor ihop med min sambo i uddevalla. Jag är elit simmare och pluggar till Produktionsingenjör på högskolan väst. 1 Maj flyttade jag och min sambo ihop och innan dess så bestämde jag att jag ville ha katt, vilket han gick med på 
Jag var ppväxt med katter och har alltid älskat dom, men när jag flytta hemifrån så bestämde jag mig för att jag ville ha en raskatt, då jag börja med att kolla på bilder och valde ut några som såg vackra ut och sen läste jag om dom och sedan så kolla jag upp mer intensivt om katterna då det stod mellan Helig birma och ragdoll. Men till slut blev det ragdoll.
Så jag letade uppfödare och besökte några, så tillslut fastnade jag för en och Jag ångrar det verkligen inte!!!! Det är verkligen nått speciellt med rasen och jag ville ha en till, fast den skulle endast vara till sällskap, så min första katt inte behövde vara ensam då när ingen är hemma. Så det skulle deffinitivt bli en ragdoll till!!! Så nu har jag två underbara katter Tyson och Molly och jag älskar dom jätte mycke
*Dessvärre har jag inga bilder på denna datorn en, men när jag fixat de kommer jag lägga ut lite.
Så när jag såg detta forumet specifikt för ragdolls så blev jag glad, då man kan dela åsikter, tankar och erfarenheter med varandra.
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri

Välkommen Natalie
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
Välkommen!!

tack 
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Välkommen hit! 
Yataz
Välkommen önskar jag med
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Välkommen 
Välkommen hit!!
Och välkommen som Ragdollägare!! Det är en fantastisk ras!!
// Caroline Arvidsson
S*RagGorgeous
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Hej Natalie och välkommen hit!
Vi vill gärna se bilder sen på dina älsklingar.
AnnaCarin
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Hej! ^^

Välkommen :)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/