Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 763 ggr
Yataz
0

OT God morgon Lördag 22/8

Det har varit sparsamt med mina god morgon trådar på sistone så jag tänkte göra en liten come back Flört
Tänk på att det är fritt fram för vem som helst att skapa dessa trådar. Det är inte alltid jag har möjlighet att göra det.

Jag har hur mycket som helst att göra nu. Jobbar för fullt på Rag-Times nr 3 så det ska bli ett så bra nummer som möjligt. Har också en massa nya idéer till forumet som jag tror och hoppas ni kommer uppskatta framöver. Gör lite då och då…

En annan rolig sak är att Ecco blivit pappa till 2 kullar. En hos S*Tillemoras med 3 stora kattungar och en hos S*Elvans med 2 stora kattungar Glad Det blev inte så många ungar men jag är så stolt över min gosgubbe Ecco för det var inte heller så lättparade honor. Det ska bli så kul att se hur ungarna utvecklas nu…

Hur som helst vill jag önska er alla en trevlig helg och ett stort lycka till för er som ska på utställning!

Grattis till namnsdagsbarnen Henrietta och Henrika!

KRAM

Yataz

Tillemoras
0

Halloj!

Ja, här hemma hänger jag en hel del över bolådan och beundrar dom små livenKyss 

Regnet vräker ner!!!

Det största som händer idag är att jag och min snart 4 åriga dotter ska åka och köpa prinsess skor till henne!! Gissa om hon lääääängtar!Glad

NorthernPearls
0

En trevlig helg till er oxå.

Och grattis Tillemoras & Elvans till bebisarna

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

Addiction
0

Är jätteglad idag eftersom det varit så tomt den senaste veckan när Tyra varit iväg på parning! Äntligen får jag hem en av två katter ^ ^ Har saknat dem såååååå mycket! :D Snacka om att stackars Tyra, aka Fjant (från trolltyg i tomteskogen) ska bli överöst med pussar =)

Sen är det slösadagen idag, så idag får jag och sambon äta skräpmat ^ ^ Whee pizza!

Ha en skön dag allihopa :D

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Elvans
0

Denna helgen är det Augusti Festival här i Norrköping och min särbo Stefan har lovat att ta med min 9-åriga dotter för att åka karusell och titta på alla knallar och kanske köpa lite godis. Då ska jag passa på att skriva klart min fallstudie om läs-, skriv- och matematikinlärning i årskurs ett som ska vara inlämnad på måndag senast kl 17 i Linköping…

Sedan tror vi att kattungarna som S*Elvan's Sioux (Saga) födde den 19/8 är två hanar  :-). Ska försöka ta mig ut till fodervärden i helgen och undersöka dem och ta lite kort..

//Lotta

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

AakresRagpride
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jeg har hatt min 3dje våkenatt, og er gubben sin sovedag idag..så jeg og william er oppe og har spist en kjempegod frokost.
Fødekassen med pus i står ved sofaen, og er myyye vasking og slikking pågang, så satser på en dagsfødsel…javisst, som om det kommer til å skje! Tungan ute

Senere idag skal vi til byen og handle inn litt "stæsj" til kattgården, mørke persienere og kanskje litt shopping generelt. Spørs hvor lenge Espen holder ut Flört

Ønsker dere alle en FLOTT helg! :)

ProvinsiaRivers
0

Jag ska börja klura ut hur hästarna springer idag…ska spela v75,som jag gör varje lördagCool.Vinner säkert inte idag heller,men det ger mig lite spänning…

Sedan ska jag arbeta ett kvällspass.

Ha en fin dag allihopSkrattande.

Wonderdolls
0

Goddag allihopa!Glad 

Sista titten innan vi ska börja med att forsätta fixa grunden hemma hos oss! Här regnar det odentligt så idag hade vi inte tur med vädret tyvärr!!

Ha en trevlig dag och helg!!!Glad

/Mili

Rosino
0

God eftermiddag!

Denhär dagen är mest dagen före för mej. Imorgon hämtar jag ju hem raggistjejen Jaqee från Evenstar's. Kyss

Oh shit, det blev en paus i skrivandet - Östen kissade i soffan Rynkar på näsan Trodde han slutat med sånt efter kastreringen men tydligen inte.

Nu springer han som ett tok och leker, mattor och skor yr omkring Glad

Här är över 20 grader varmt och sol, riktigt sommarväder ännu.

Grattis till Ecoos två kullar!

Håll tummarna för att det inte stormar imorgon!

/Lena

Lottis-Gottis
0

God eftermiddag!

Idag är en seg dag, har inte lust med något. Har massor att göra men kommer ingenvart. Handlat har jag gjort iallafall, både till oss och min lilla älskling. Det blev några fler råttor med päls ( hon gömmer dem vet ej var) har säkert handlat minst 20 st , och så blev´det en ny fjäderleksak som sitter i ett snöre på en pinne, vet inte hur många jag har köpt nu, hon leker med dem och apporterar den så de går fort sönder. Men vad gör man inte för sina älsklingarGlad

Snart ska jag laga lite mat, det börjar kurra i magen.

Ha det bra alla här inne. Grattis alla till Eccos bebbarGlad

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Christelle
0

Grattis till Eccos bebisar :). Hoppas vi får se bilder på dom sen :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Elvans
0

Det finns en bild på min hemsida www.elvansragdoll.se med en av Eccos kullar…

Ska till fodervärden i veckan och ta lite bilder på dem och kela lite med dem  :-)

//Lotta

www.elvansragdoll.se

www.elvansragdoll.blogspot.com

Yataz
0

#1 Jag förstår att du har ansiktet i bolådan hela tiden och jag är sååå avundssjuk att det inte är jag som har de små här hemma!! Men jag kommer väl om några veckor och myser för en stund Flört

#3 Ja, tänk att man kan sakna dom så mycket!! Åh pizza…nu fick du min mage att kurra! Man kanske ska ta en myskväll med film och pizza imorrn..hmm…tål att tänka på Tungan ute

#4 Aha, ni har festival i stan…man kanske skulle ta en sväng dit imorgon då med barnen. Här i stan blir det ju aldrig festival längre Obestämd

#5 Hihi, vad söt han är din William. Jag har ju också en liten William Flört

#8 Åh vad kul att du äntligen ska få hem henne! Då får du ju rapportera lite sen om hon är exakt så go som hon ser ut Kyss Kan iofs inte tänka mig annat Flört
Håller tummarna för dig att det inte stormar och att Östen slutar kissa!

#11 Blir redan sugen på att komma och gosa Flört

Yataz

Inlägget är låst för nya kommentarer