Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 730 ggr
Madele
0

Hjälp mig med namn!

Hej! Har en ragdollkille som heter Gordon, och nu har han fått damsällskap: Vad ska hon heta? Kommer verkligen inte på något namn som riktigt känns bra. Någon som har nåt tips?!

GunBertus
0

jag tänker direkt på Blixt Gordon och kollade upp vad hans kvinnor hade för namn..

det var 3 namn som figurerade:

Fria, Dale, Ilene

Kattungar väntas hos GunBertus

FunHouse
0

Fria, var väl jättefint tycker jag!

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Wonderdolls
0

Fria tycker också är en fin och lätt namn att ropa!Kyss

elyse
0

Fundera över hur du kom på Gordon och spåna därifrån igen. Själv tänker jag på Gordon Ramsay och då kanske en Nigella kan komplettera? ^^

janesmatte
0

Fria låter fint tycker jag med

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Christelle
0

Fria var ett bra namn :)

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Yataz
0

Jag tänkte också direkt på Gordon Ramsey och hans fru heter väl Cayetana och kallas för Tana…det kanske kan vara nåt? Glad

Hoppas vi får höra vad det blev för namn sen..
Och bilder vore också kul att se..

Martina

Yataz

Rosino
0

Greta Glad

Natal88
0

hihi, ibland tycker jag att personligheten och utséendet kan avgöra lite på namn… Vad för slags rag e hon (ems kod/färg och variant)? och hur verkar hennes personlighet?

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

Madele
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa! Och tack för era förslag :) Mitt internet har krånglat, så varje gång jag loggat in någonstans så stängs internet ner, därför har jag inte fått tillfälle att svara er förrän nu. Flickan heter nu Debbie, och det känns "rätt". Men jag föreslog Fria för en bekant som eventuellt ska skaffa en hona snart, och hon tyckte det var jättefint! Jag har de bästa bilderna på älsklingarna på vår andra dator, men knäppte några roliga för någon dag sen när jag rensade blåbär. Där märktes det verkligen att det stämmer, att Ragdolls vill vara med där det händer saker.

Madele
0

Till slut var bägge två uppe på köksbordet och inspekterade. Gordon till vänster och Debbie till höger

Madele
0

Dom kom närmare hela tiden (kan passa på att säga att kameran inte gör kissarna rättvisa, dom ser lite bleka ut..)

Madele
0

Gordon provade även att sitta i bunken där jag skulle lägga bären. Hehe

Madele
0

Här provar han med en tass i bunken, och en utanför, ser lite roligt ut Cool

Natal88
0

Det var ett bra namn =) å dom är värkligen så söta ^^

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri