OT God morgon Måndag 24/8
Så var det härliga Måndag igen då 
Denna vecka måste jag verkligen se till att få saker gjort. Jag har bara så himla mycket att jag inte riktigt vet vilken ände jag ska börja i
Men jag hoppas det ska ordna till sig till slut, men jag kanske måste se till att strukturera det hela om jag ska komma någonstans.
Ecco's bebbar verkar i alla fall må bra och utvecklas bra.
I kullen hos S*Elvan's blev det två hanar…typiskt att det ska vara så sparsamt med honor
Men så kan det vara.
Ser fram emot att se hur Ecco-barnen utvecklas i båda kullar.
Jag önskar er alla en härlig vecka!
Gratulerar även namnsdagsbarnet Bartolomeus
Kram
Yataz
Godmorgon!
När sovr du Martina?
Ta't lungt, det fixar sig, det är ju ingen risk att jobben som ska utföras springer i från en, jäkta inte,, det man inte kan göra idag, det kan man ta morgondagen till
Ha en fin dag
Kram
Godmorgon allihop!
Idag ser det ut att bli skapligt väder. Är gräsänka till imorgon kväll, maken är på verksamhetsresa till Gotland, det heter så iallafall för en och annan öl eller Whisky har redan slunkit ner kan jag tro.
Jag ska ta det lugnt eftersom jag har gjort illa mig i en höft, inte bra att gå ut och gå i steniga partier.
Lilltösen Tilly ligger nu i mitt knä och spinner värre än vanligt, hon är så go och kelen, de andra två kissarna har jag knappast sett röken av idag, de ligger säkert nere i källaren och sussar. Tilly går aldrig dit ner själv, bara när matte eller hussarna går ner.
Nu ropar sonen det är nått han vill den lille rackarn.
Ha en trevlig måndag allihop.
Grattis alla namnsdagsbarn och födelsedagsbarn!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

God morron.
Nu stiger man tillbaka till vardagen igen.
Skolbarnen börjar skolan idag. Kan bara säga de blir skönt och komma tillbaka till rätt rythm igen.
Och här upp får vi verkligen välkomna hösten. De är en kall å ruggig morgon nu.
Och #1 jag håller med #2 du sover du aldrig. Du måste ta å försöka vara ner lite iaf.
Kram & Ha de bra dag allesammans
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
God morgon!
Idag ska fallstudien in och jag lovar att jag har ångest över den. Jag både vill och inte vill lämna in den. Jag har lagt ner massor av tid på den så…
Kattungarna växer och frodas och Saga är en mycket bra mamma som sköter om dem. Precis som Martina skrev så blev det två hanar :-) och de är så söta…
Nu ska jag skriva ut fallstuden och göra den klar för inlämning
//Lotta

Morr´n allihop!
Höddö Martina,jag är ledig idag,så jag hade kunnat hjälpt dej lite
.
Jag har jobbat hela helgen,och är som sagt ledig idag. Jag ska åka och köpa kattsand. E.c för 119:- på djurkompaniet! En per hushåll,så klart. Jag ska se till så att hela trappuppgången levererar en hem till mej!!!
Jag ska ha lite pälsvård o kloklippning av djuren. Mina MCO:er är såå pälsiga,och tovar snabbt.
Skolan börjar här på torsdag. Min yngsta,börjar sista året på gymnasiet. Skönt med lite ordning och reda igen.
Här är en härlig augustidag,med sol och blå himmel(än så länge)
Ha en bra dag,alla vänner.
Åsa
#1 Ja jag halvsover väl si så där en 4-5 timmar per natt…inte behöver man väl mer? 

Härlig inställning du har…ska försöka intala mig detsamma..hihi
#2 Aj aj ta det lugnt med höften nu och pussa Tilly från mig massor 
#4 Hoppas du får bra resultat på fallstudien. Du är ju så duktig så det blir säkert bra ska du se. Och tack för bilderna på de små…du får allt lägga upp en gosbild här också sen 
#5 Javisst det är bara att du kommer hit så ska jag nog hålla dig sysselsatt *fniss* Nä vars du ska ta vara på din lediga dag vet du 
Kram på er allihopa!
Yataz