Konstruktiv kritikk ønskes!!!!

Är han choklad,,,,,,,,,,,,,,,,,,,eller brun,

Han er brun mitted :)
På profilbilden i #1 ser han ut att ha svag haka. Höjden i pannan är svårt att säga något om då man inte riktigt vet vad som är päls och inte 
Jag gissar dock på att han även kunde haft en bättre höjd i sin panna eftersom hans ögon ser ut att ha den där raka överlinjen som ger ett litet sorgset uttryck. Men det är oerhört svårt att bara bedömma på bilder. Jag skulle vilja ha honom i famnen så man kan klämma och känna igenom honom 
I övrigt tycker jag han ser fin ut och han har ju en lovande vikt för sin ålder så det kan nog bli en stor pojke 
Yataz

#6: Takk, Martina!
Du ser just det samma som jeg ser…og som en annan uppfödarkompis har kommentert privat.
Da er jeg ikke helt ute og kjörer når jeg tenker mitt
Tyvärr er inte bildene gode, så det blir svårt at gjøre en bedömning utifra disse bildene.
Det er just en hane med sterk haka og god høyd på pannan jeg behøver for å komplementere mine honor, så da er han kanskje inte rett typ…Men ursöt er han!!
#7 Det är alltid kul att höra bedömningar från olika håll och jag förstår ändå att du fastnat för honom. Han är ju urgullig! 
Yataz