Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 596 ggr
Yataz
0

OT God morgon Onsdag 26/8

God morgon på er!

Idag har Östen namnsdag och om jag inte minns helt fel har vi minst en forumkatt som heter så? Grattis till Östen, tvåbent som fyrbent Flört

Igår kväll påbörjade jag Pawpeds G1-kursen. Skulle samlas på vårt första chatmöte och vad händer? Jo naturligtvis vill inte mitt internet som jag vill så det blev ingen chat för mig Rynkar på näsan Tänkte att nu får jag väl inte vara med för det, men så illa var det inte som tur var. Vi har fått vår första uppgift så det är bara att sätta igång. Det ska bli så spännande att se hur grupparbetet kommer fungera.

Och nu tänker ni säkert att jisses ska hon gå en kurs nu också som om jag inte hade nog redan. Och jo tajmingen var kanske inte den bästa men känner att jag gärna vill gå denna kurs och efterföljande kurser. Har inte gjort Sveraks uppfödardiplomering än heller, men det får vänta tills denna kurs är klar nu först. En sak i taget hädanefter…hihi

Ja vad gör jag annars då…Rag-Times, Rag-Times, Rag-Times *fniss* Men det är såååå kul Skrattande Hoppas ni ska tycka att det blir trevlig läsning!

KRAM på er alla goa människor!

Yataz

bebble
0

Lycka till på kursen

NorthernPearls
0

Lycka till på kursen

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

solohm
0

Hej Martina

Har oxå börjat G1. Det var lite struligt med uppkopplingen och min dator var inte heller riktigt med. Tog mig igenom chatten ändå. Är inget datasnille. Det ska bli såå kul. Ska kolla igenom allt i dag och sätta fart. Valde denna kurs för att man inte kan få diplomering av SVERAK, när man inte är uppfödare. Kursen får man ju gå om man vill. Jag är en sån som vill börja med att lära så mycket som möjligt och sen ta ställning till ev. uppfödning.

Ha en bra dag!

Rosino
0

God morgon!

Östen (Cantadou) tackar för namnsdagsgratulationerna Glad Han springer omkring och retar gallfeber på flickorna dagen till ära. Lilla Jaqee är den enda som inte låter sig beröras av hans fasoner.

Jag är ledig denna vecka, det är skönt att kunna vara hemma och övervaka några dagar då det kommit en ny katt i huset.

Ikväll är det "Spotlight" här i stan, en kväll då centrumaffärerna har öppet till 23.00 och det ordnas en massa program runt om i staden. Ska väl ta en runda på kvällen om vädret är fint.

Lycka till på kursen!

/Lena

Wonderdolls
0

Lycka till Martina med G1-kursen!

Idag börjar G2 för min del få ser hur det går!Glad

/Mili

Singo-Torpet
0

Lycka till alla ni som går kursen… G-1 som G-2, själv skulle jag börjat G-2 jag med men valde att avstå då det inte passar in med tid och så för mig just nu… men hoppas på att gå senare i år om de blir någon då.

just hemkommen från jobbet har rast till 12.15, så blir väl till att äta frukost/lunch nu då ja var alldeles för trött för att tänka på mat i morse.

sen hoppas ja på att de slutar med det här blötta tråkiga vädret så man kan ta en lång skön skogs promenad med hunden annars blire väl en kortare promenad på vägen skulle jag tro…. annars blire att kura i soffan med katterna och en borste under kvällen, inte fel det heller…