Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 1152 ggr
Christelle
0

OT Ursäkt för mitt inlägg

Jag vill här på forumet offentligt be om ursäkt till Carin Nilsson på Fjälltoppens!
Jag har i mina tidigare inlägg "Ramses 7 månader" och "Lösa avelsrestriktioner mot betalning" skrivit totalt fel!
Jag skrev där att Ramses kostade 5500kr och han kostade 5000kr! Sen för att lösa hans avelsrestriktioner så skrev jag 10000 kr men det skulle vara 5000 kr.
Så altså skulle totala summan bli 10000 kr.

Jag vet inte hur jag kunde minnas så tokigt.

Min mening var aldrig att starta några skitsnack eller liknande! Carin är en jätte bra och snäll uppfödare, annars hade jag aldrig köpt Ramses av henne!
Tack Carin för att jag får köpa honom!

Sen ska Ramses kastreras! Jag var bara intresserad att ta kull efter honom innan jag köpte min Maine Coon hona. Jag vill inte hålla Ramses fertil med risk för blandraskatter!

Syftet med mitt tidigare inlägg var att höra vad andra uppfödare brukar göra i denna situation om den skulle uppstå för dom osv.

Jag har personligen pratat med Carin i telefonen och hon godtar min ursäkt och jag hoppas att ni andra också gör det.

Vet att folk är irriterade och det förstår jag, och återigen förlåt. Men eftersom jag skapat denna tråkiga stämmning så kanske många inte vill vara kvar på detta forum, men ni ska absolut inte lämna detta forum pga mig. Utan då är det jag som ska lämna detta forum som startade denna tråd

Hoppas alla förstår att jag verkligen är ledsen för detta och att det aldrig varit min mening att göra andra ledsen.

MVH/Christelle Brundin

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Fjalltoppens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TACK för ursäkten!!

Tack även för de fina blommorna jag fick.. 

Vi glömmer nu allt detta och så går vi vidare

Lycka till och ha de nu gott

/kram Carin

Fjalltoppens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till

Yataz
0

Carin, jag vill också be dig om ursäkt för att jag var en av dom som tyckte diskussionen skulle vara intressant!
Jag tycker fortfarande diskussionen är väldigt intressant och jag tror det är nyttigt för oss uppfödare att diskutera liknande ämnen. Dock hade det kunnat ske på ett bättre sätt och man hade kunnat diskutera det mer i allmänhet utan att nämna en specifik katt eller andra detaljer som summor osv.

Det är just pga detta som jag tycker att en dold grupp skulle vara bra. Där uppfödare kan diskutera liknande saker som vi kanske har starka åsikter om. Dock med samma regler där att vi diskuterar just i allmänhet och inte går in på detaljer.

Även jag som Sajtvärd kan fela. Jag har drivit detta forum under ett år nu och lär mig fortfarande hela tiden. Jag har aldrig tidigare haft liknande uppdrag och det är inte lätt som Sajtvärd att alltid veta vart man ska dra gränsen.

Jag har nu tagit hjälp utifrån för att i text förtydliga forumets syfte samt förtydliga reglerna ytterliggare. För att ingen ska riskera att känna sig utpekad och för att få en så god stämning som möjligt på forumet. Mer om det kommer uppdateras inom närmaste dagarna…

Jag hoppas att du, Carin, och ni andra även ska godta min ursäkt!

Yataz

Christelle
0

Tack Carin!
Jag är glad att du tyckte om blommorna! En liten gåva för ett stort fel men är glad att vi nu kan gå vidare! Jag har iaf lärt mig något
Kram/Christelle

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/