OT God morgon Fredag 28/8
God morgon allihopa!
Jag har i vanlig ordning inte gått till sängs riktigt ännu. Sitter ärligt talat och funderar på vad jag ska göra för att denna sajt ska bli så bra som möjligt.
Vi har nu ett stort antal medlemmar och det märks alltmer då diskussioner har en tendens att övergå till tråkigheter.
Just nu har jag massa tankar kring detta, men öppnar ett nytt inlägg om just detta istället.
Idag bär det iväg på marknad i Ljungsbro (en bit utanför Linköping). Jag tycker det är så mysigt med marknader och det blir lite mer speciellt nu när man har barn också tycker jag. Till kvällen blir det kräftskiva hemma hos min mor! Trodde nästan inte det skulle bli någon i år, men så kom vi ju på att det blir mysigt och bra att ta det efter marknaden 
Min blogg blir tyvärr lite lidandes av mina god morgon trådar. Jag har inte skrivit i min blogg på länge nu. Måste ta tag i det. Det är ju så kul att blogga. Men detta är ju också en liten mini-blogg…men nu är det ju inte "bara" Ragdoll-folk som vill följa min blogg så jag får väl se till att dubbelblogga. 
Ha en supertrevlig helg allihopa!
Håller tummarna för alla raggisar som ställs i Luleå till helgen! BISar vill vi se 
Yataz
Sitter här och väntar på att åka till skolan.. Ska in på VFU seminarie..
Var och tittade på mina nya kattungar igår, de blev en vecka i onsdags. Den ena hanen håller på att öppna ögonen och de väger ca 200g nu.
Bilder på kattungarna kommer att komma när de blivit lite större och har öppnat ögonen :-)
Nu frukost sedan iväg, ha en bra dag
//Lotta

En trevlig helg till dig oxå Martina
Du gör ett super jobb
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
God Morgon!
Jag ska så småningom åka iväg till stallet och rida för första gången på över två månader! Puh, undrar om jag ens får på mig ridbyxorna…
Jag sålde min häst i somras, men enligt överenskommels ska jag fortsätta rida henne ett par gånger i veckan.
Annars är det väl det vanliga på programmet: dammsugning och städning 
From nästa vecka ska jag jobba heltid igen, hur det ska gå är en annan sak. Får ta en dag i taget, det finns väl inte så många alternativ.
Ha en bra fredag!
Lena

God morgon!
I dag är jag ledig….från jobbet
. Har massor att göra,och så blir jag sittande här
. Känner ni igen er? Har bokat tvättstugan,ska städa o handla.
Hinner jag,så blir det ett pass på friskis & svettis oxå. Måste jaga fler grannar,som kan släpa hem kattsand åt mej. Ha,ha!
Sen ska jag jobba lörd o sönd kväll.
Hoppas att ni alla får en trevlig helg!
P.s Martina! OM Mariannelunds konfektyr är på marknaden,så testa deras päronfudge. Bara så supergod!!d.s

God Morgon eller förmiddag ska man kanske säga nu
!
Ja idag kommer jag ha en del att göra.
Tänkte att jag ska hinna med att handla och städa inför min lilla tjejkväll imorn med några nära vänner
. Blir en så kallad sen inflyttningskalas för dom kompisarna som inte kunde komma när jag hade de för ett tag sen, så vi blev ett litet tjejgäng på 4 pers. Men det kommer nog att bli mysigt endå.
Sen har jag min träning idag! Vilket tar upp 3 timmar av dagen… men men.. Det känns som om jag har en hel del att göra fast det låter som om det är lite! Men det är allt runt omkring som tar tid också! Jag kan ju inte glömma att pyssla med mina små godingar. dom behöver borstas och klippa klorna på så…
Eftersom jag ska handla och göra lite mat till imorn kväll, så hade jag tänkt att fixa en liten god efterrätt som syrran lärde mig.
Men jag får göra dubbel sats då en sats är väldigt liten. Så jag kommer att få sitta och riva 200g vit choklad, och det lär ju ta tid om nått… Men det är det värt 
Hoppas ni också får en trevlig helg allihopa!!!
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri