OT God morgon Måndag 31/8
God morgon på er!
Det är ny vecka och sista dagen på augusti månad och nu är verkligen sommaren över
Men det är bara att se fram emot nästa sommar 
Och höst och vinter kan ju vara ganska mysig också. Att bara kura ihop sig i soffan under en skön filt med en kopp te, lite tända ljus, en katt som ligger bredvid och spinner och myser och kanske en bok…hmm…önsketänkande…här hemma är inte en lugn stund ju 
Jag har nu under sena kvällen/natten suttit och formulerat och förtydligat regler, policy och lite annat som jag tror blir mycket bättre för forumet. Åtminstone hoppas jag på det. Jag har kanske varit för snäll hittills, men nu blir det hårdare tag då det verkar behövas.
Men nog om det nu. Jag vill bara att ni ska veta att det kommer. Det tar bara sin tid.
Jag har inte något särskilt planerat för dagen så jag tar väl en lång härlig promenad med barnen till skogen. Får se om min man har tiden att följa med för då får Ecco också ta en sväng i friska skogsluften och så kanske man kan knäppa lite bilder också…vi får se..
Hoppas ni får en härlig start på veckan och för guds skull ta hand om varandra, le och bjud på ett skratt! Livet är för kort för tråkigheter! 
*KRAM*
Yataz

Go morron Martina.
Jo du har så rätt så, man får verkligen säga nu är sommaren över.
Här öser regnet ner plus att de blåser till tusen.
Iaf önskar jag dig å alla andra en riktigt trevlig fortsättning på dagen.
Nu är de dax för mig å se till att få i klar mina skolbarn till skolan
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

God morgon på er!
Ja säger lite samma sak här, tråkigt att sommaren tar slut nu, vårat väder har varit precis detsamma som #1 säger, regn och blåst.. uch..
Jag hoppas på att det blir bättre till ikväll då jag och massa andra simmare har i uppdrag att knacka dörr för att sälja idrottsrabbaten (de e ett häfte med massa intressanta rabbater faktist) men dessvärre får man oftast så tråkiga bemötanden, eftersom folk inte gillar försäljare som knackar dörr… har vart med om det ena och andra, bl.a. att folk öppnar dörren, innan man hinner säga något så säger dom nej tack, jag vill inte ha nått å smäller igen dörren framför en..
Tråkigt värre, jag ställer bara en enkel fråga, om dom skulle vilja köpa en rabatt eller sverige lott, skall det då vara svår och bara säga nej tack efter och vara lite mer artigare?
Jaja, ja har iaf. ett helt nytt område som jag aldrig gått tidigare på, så de kan bli jobbigt, efter att jag gått på det gamla området i ca 8 år, så lärde man sig vilka som köpte och vilka som inte köpte… men nu får man börja om…
I vilket fall så händer inte så mycke annat idag iaf.
Ha en fortsatt bra dag idag Martina och alla andra!!!
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Ja just det, det är ju 31 dagar i augusti, och jag som skrev att det blev den 1/9 i natt på min blogg… ha ha ha typiskt mig… måste jag gå in och ändra… *fniss*