Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett12-om-forumet
Läst 893 ggr
Yataz
0

Ny medarbetare

Jag vill välkomna DavidE som Medarbetare på denna sajt!

DavidE driver fler sajter här på iFokus och har goda kunskaper vad gäller dessa sajter och är bra på konflikthantering.

Jag låter DavidE själv skriva några rader för att presentera sig mer här.

Han kommer bli ett väldigt bra tillskott på denna sajt!
Tack DavidE för att du ställer upp som Medarbetare trots att du har andra sajter att ta hand om!

Yataz

NorthernPearls
0

Välkommen DavidE.

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

aannickaa
0

Välkommen David.

Fyrpihls
0

Hej David, är du inte på bokstavsfolk också?? välkommen.. här behövs du ännu ännu ännu mer… hi hi

David
0

Tack för förtroendet Martina!

När det gäller iFokus börjar jag känna mig som en inventarie. Ungefär som bokhyllan Billy på IKEA. Glad

Kattvärlden kan vi väl ta istället… Bor med tre underbara huskatter. Den äldsta, Matilda, räddade jag när hon var fyra veckor och flaskmatade henne, så vi har en väldigt speciell relation.

Försöker sätta Norrland på kartan i Sveraks "Våra Katter" och är därmed den norrländska representanten sedan i våras. Försöker etablera ett kontaktnät Gävle och uppåt. Norrland är ju halva Sverige, så jag har lite att göra. Flört Trist typ är jag också som gärna läser igenom Sverak och FIFe´s regelverk.

Har i det dolda smygit omkring här och tittat på alla underbara bilder, jag tycker det är supersvårt att få till bra bilder på katter, men märker att det finns gott om proffs här inne!

När vi ändå är inne i framtiden, så är målet en uppfödning. Men, det är som sagt i framtiden.

Tveka inte att fråga mig, både om mig själv och om iFokus.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

David
0

Tack tack! Vad snabba ni är! Glad

#3. Stämmer utmärkt det. Är värd på Psykologi, Ångestsjukdomar och Vin iFokus. Och Medarbetare på Bokstavsfolk, Misshandel, Svensk Natur, Musik och Öl. (har säkert missat någon) Skäms. En hel del andra sajter har jag gjort gästspel som Medarbetare på också under åren.

// David

GunBertus
0

Välkommen hit..

det är nog inte fel med en man ( till ) på detta forum..brukar lätta upp det hela liksom…fattar inte det..Flört

Kattungar väntas hos GunBertus

Natal88
0

Välkommen till detta forumet David Glad

Natalie Andersson

WhiteWizard's katteri

Helona
0

Hej David! Välkommen hit.

Åsa

harley
0

Jag säger oxå välkommen! En karl till är aldrig fel!

Lycka till!

kram MonicaGlad

Christelle
0

Välkommen :)! Roligt att ha dig här! Du kommer vara en supermedarbetare tror jag

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Svidjas
0

Välkommen hit, skönt med lite testosteron bland allt östrogen ;)

http://www.svidjas.se

David
0

Tack för alla välkomnande ord! Glad

Herrejösses säger jag, en massa vackra katter och en sajt full med tjejer/kvinnor som brinner för katter. Kan det bli bättre? Flört

// David

Svidjas
0

#12 hehe ta inte ut nått i förskott ;) men katter kan det aldrig bli för mycket av

http://www.svidjas.se

OldTown
0

Tja, en annan karl finns det också. Glad Välkommen förresten.

janesmatte
0

Välkommen hit Glad

_____________________________________________________________________________________________________

Letar Ragdoll på foderKyss

Wonderdolls
0

Välkommen hit!!Glad

AakresRagpride
0

Velkommen velkommen Glad