OT Första dagen i september
Hejsan!
Ja nu har vi kommit in på sensommaren, men här i Uddevalla har vi haft strålande vackert väder! känns som om sommaren inte helt är över en. Det enda tråkiga är vell att man inte har semester och kan njuta just nu, utan de flästa har kommit tillbaka till sitt vardagsliv.
Som jag har läst tidigare i någon diskution idag så kan jag bara hålla med om att tiden går väldigt fort! nu är det snart jul igen och då ska man hinna planera för det!
Ja, hösten börjar närma sig och det finns en hel del planer och upplevelser att se fram emot fram till Jul för dom flesta antar jag!
Några saker jag då tänker på är utställningar och kanske uppfödningar med nya små krabater som kommer att få liv hos olika uppfödare
…
Dock har jag några planer i höst som jag ser fram emot! Ex. om jag inte har något planerat (vilket jag får kolla upp snarast) så kanske jag kan ta med lilla molly på sin första utställning i höst
, Sen har jag även SM i simning i göteborg sista helgen i November! Det kommer att bli kul! men detta är bara några av mina ljuspunkter att se fram emot
hihi, om ni förstår vad jag menar.
Även om man jobbar eller studerar, så finns det alltid små ljuspunkter här och var i våran vardag som kommer att dyker upp
.
Men nu är det dags för mig att sova! så väntar en ny dag imorgon!!!
God natt på er!!!
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Flyttade till OT-delen 
Ja, snart är det dags att planera julklappar osv. Helt sjukt egentligen. Känns som om det inte var länge sedan sist.
Tiden går med en rasande fart!
Önskar dig lycka till på din första utställning!
Yataz