S'Yátaz Halo :-)
Ja, vad ska man säga.. *skrattar*
Tittade på ett klipp på YouTube och Halo satt här bredvid mig på bordet. När klippet tog slut och skärmen blev svart så sprang hon in bakom skärmen och tittade om det fortsatte där *hehe* när det inte fanns något där så kom hon runt på framsidan igen som fortfarande var svart. Hon sprang så här några gånger innan hon tröttnade och hoppade upp på klöspelaren och tuggar på persiennsnöret…
Hon vill gärna vara med här vid datorn, hon ligger ofta mellan tangentbordet och skärmen.. Ibland springer hon över tangentbordet så det skriker om det och då tittar hon på mig precis som om det är mitt fel :-). Halos mamma S*Yátaz Extreme (Exet) vill också gärna vara med här vid datorn så ibland så ligger Exet på baksidan av särmen och Halo på framsidan :-)
Kommer att sakna S*Yátaz Halo massor nu när hon snart ska flytta..
//Lotta

Hihihi, vilken rolig liten historia 
Tråkigt för dig att hon kommer att flytta
, men hon kommer nog till en bra familj, som du säkert kommer att hålla lite kontakt med
, och förhoppningsvis kanske ni kan träffas mer 
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Hehe, katter och skärmar är roliga :) När jag sitter och spelar och "gubbarna" försvinner ur bild så försöker Tyra alltid komma bakom skärmen och liksom kolla var de tog vägen. =)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

hihihi… vad kul! Mina små missar gör inte direkt så, däremot vill dom fånga min uppmärksamhet genom att sätta sig framför skärmen och titta på mig, eller när jag ligger mer laptoppen så kramar dom ansiktet eller lägger sig rätt över tagentbordet :p
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
# jo, jag vet att hon kommer att få det bra men det känns ändå :-)
Jag kan nu meddela att Halo har bitit av snöret till min persienn så nu får jag inte upp den längre… Var tvungen att skruva upp skruvarna så jag kunde dela på balkongdörren och rätta till alla bladen i persiennen så jag kan ha den nere i alla fall. Den går fortfarande att vinkla *hehe*
//Lotta

*fniss
Natalie Andersson
WhiteWizard's katteri
Så söt historia. Jag kan se henne springa fram och tillbaka framför mig :).
Just datorer är något speciellt för våra raggisar också, särskilt laptopen. Den är varm och skön att ligga på ;). Tänk att de lyckas även skicka msn-meddelanden till vänner, lägga till och ta bort menyer i program, ta screen-shots och skriva ut 100 sidor på skrivaren ifrån öppet dokument. De är ena riktiga datasnillen raggisarna :)
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Ja, det har hänt saker här med ibland när man kommer hem. S*Yátaz Extreme (Exet) älskar verkligen att ligga vid datorn och på skrivaren. Hon har skrivit ut ett par buntar med test sidor på skrivaren när hon ska resa sig eller lägga sig..
De har skickat saker på msn till mina vänner som funderar hur funtad jag är egentligen *hehe*
Tur de inte kan formatera datorn för oss i alla fall *hehe*
//Lotta
Den här tråden hade jag missat av någon anledning!
Vad kul att läsa om Halo och Exets bravader 

De är så härliga!!
Förstår att det blir tomt utan Halo som snart flyttar.
Yataz
#8 Hade jag en videokamera så skulle jag spela in dem så du får se :-).. Jag försöker "uppfostra" dem men jag har nog misslyckats ordentligt *hehe*
Kan nu också berätta att Halo använder min ena blomkruka i vardagsrums fönstret som säng :-). Nu kommer hon här och hoppar upp och ska jaga peken över skärmen *garvar så tårarna rinner*
//Lotta